Tonyk4 Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Norgesbilklubb er her.. skjekk det ut.. klubben er ny oppstarta, men er vert å bli med.. klubben ønsker ikke å konkurere med noen andre bilklubber, dermed er medlemskapet gratis :) Norgesbilklubb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Litt informasjon om hva som vil skje på i-net siden kanskje, og visjonen til klubben? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Trenger vi egentlig flere bilklubber i Norge? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 innmeldings-mail sendt:) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Klubben deres trenger en som kan litt bedre skriftlig norsk ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonyk4 Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 ja vi trenger flere i hoved styret i klubben, bli medlem å meld din eventuelle interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonyk4 Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Klubben deres trenger en som kan litt bedre skriftlig norsk ;) sant det ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonyk4 Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 innmeldings-mail sendt:) :disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonyk4 Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Trenger vi egentlig flere bilklubber i Norge? Tja hvorfor ikke. er jo konseptet i klubben det komer anpå. vi ønsker å drive klubben sammen med alle andre klubber, og ikke konkurere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonyk4 Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Litt informasjon om hva som vil skje på i-net siden kanskje, og visjonen til klubben? Sant det... mer info kommer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 da har jeg sendt medlems mail til dere :P Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Jeg mener nå IKKE å være stygg mot dere, men dere bør helt seriøst skaffe dere en webdesigner som behersker både webdesign og norsk på en tålelig god måte ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JR Hansen Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Bra tilltak:D Men det er endel jobb igjen ser jeg:D Siter http://www.ilder.no Ikke glem og registrer dere påBilcross forum :: Hovedsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Hvorfor skal man bli medlem? Og det står at dere vil delta pa (på, regner jeg med?) biltreff med egen stand. Hvordan skal dette isåfall finansieres uten medlemskontigent? Et par gutter/jenter som samles i en kjeller og snekrer sammen noe av gammelt gulvpanel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Mail er sendt. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg