egz293 Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Hei, har nylig blitt eier av en 1999 Golf 1,6 Highline. Tenkte ikke på å teste bakdørene, og første gang vi skulle bruke bakdørene oppdaget vi at høyre dør ikke kunne åpnes fra utsiden. Det fungerer fint å åpne den fra innsiden. Noen som har vært borti dette før? Hvis det er en enkel sak å fikse så gidder jeg ikke ta den til verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Kjør den til verksted du..har du ikke gjort noe sånt før,så burde du ligge unna.. Er endel knot.Er enkelt å skru opp dør panel,men bak der så sitter det et alu deksel som du også må skru opp.På det dekset der så sitter mekanismen til ruta.Og i samma deksel så sitter låse mekanismen til døra.Hvis du ser på siden av døra så ser du den som låser døra til bilen.Deler av den sitter også på det alu dekslet..Rundt der har det skjedd noe.. Men prøv deg fram for min del,skrudde på en golf 4 for 1 uke tilbake,dog foran.Byttet da en plastikk sak som holder ruta oppe.Var jævlig å skru i kulda der.. Men ønsker deg lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egz293 Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Hehe, jeg tror kanskje det blir verksted ja... Men takk for forklaringen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 syns det kan høres ut som om håndtaket er deffekt. Skjedde akkurat det samme på corradoen min, dog på førerdøra. ikke så moro det nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egz293 Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Litt mer kjedelig på førerdøren ja :-) Det virker som om håndtaket glipper når man forsøker å åpne fra utsiden, så det kan nok være det som er defekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 barnelås på? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 barnelås på? HEHEHE! Barnelås som gjør at døra kun kan åpnes inneifra? det hørtes lurt ut.. slipper du å ha uønsket barn i bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 :) er vel endel plastsvakheter på golf 4.. var noe små trøbbel med den 99 gti tdi jeg hadde også.. :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egz293 Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 HEHEHE! Barnelås som gjør at døra kun kan åpnes inneifra? det hørtes lurt ut.. slipper du å ha uønsket barn i bilen! Hehe, han er faktisk ikke den første som foreslår det. Ikke den andre eller tredje heller :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg