Gå til innhold

Innbrudd: anlegg til 150 000 stjålet

Ranger emnet


Superthomas

Anbefalte innlegg

Sånn som norge har blitt i dag, må man nesten montere selvskudd i bilen for at det skal være noen lunde sikkert... Eller som blogz sa; håndgranat.. Kan ikke jeg ha det, skal faen svette ingen andre få ha det heller..? ;)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært fint med et par saker hvor biltyver har blitt enten kvesta for livet eller bare sprengt i lufta av biler som var sikra på en pittelittegrann utradisjonell måte....

 

Jeg ville ikke nølt et øyeblikk hvis jeg kunne få tak i noe som funka. Bare en airbag hadde jo faktisk gitt litt av effekten...

 

Bilen min med håndgranat skulle hatt kamera som tok bilde av ansiktsutrykket til persjonen som først hører et klikk og så ser ei løs splint og en granat ligger å venter

 

:wonder: :scared

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg forstår fortsatt ikke hvordan han klarer å ikke spille mere enn 141db med det anlegget. Det er nok innenfor en egen klasse ja, men i DB drag så ville han uten tvil kunne passert det. For det ser da ut til at det er 2x JL Audio 13w7 eller 12w7 han har der, samt 1 8w7. Og dette er elementer som spiller sykt med nok kraft (som han tydelig har liggende under gulvet, vil regne med det er snakk om 1000/1 x2, eller slik han mater elementene med.

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med 1000/1 er jo at de leverer mere enn de lover, samt de yter det samme ned i 11.4(?) volt og 1 ohm... Spilte selv i Audi'en 138,3db med 1x10w7 på 500/1. Med en gammel blaupunkt spiller (som ble byttet til fordel for P88RS på mandag), og et rødt optima batteri fra 1999 (som fortsatt sitter i bilen :P) i en kasse som ikke var tettet (bare skrudd, og med fineer plate på ene siden :P)

 

Så at JL Audio w7 serien har potensiale for å spille heftig er det ingen tvil om :)

 

Men for all del. Er jo ikke det som er diskusjonen her :P

 

Uansett jævlig kjipt å bli frastjålet slike verdier :( Tenk deg all den tiden han har brukt da! :O

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår