knutN Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 SØRUMSAND: Elevene skrek som gale da de hoppet ut i Glomma. Men etterpå kunne de slå seg på brystet. For isbadingen på Sørumsand mandag var siste utfordring for elevene på 10. trinn. Nå kan Bingsfoss-ungdommen kalle seg "hardhauser". – Jeg gruet meg veldig på forhånd. Men nesten samtlige lærere hadde gjort det før. Derfor kunne jeg ikke være noe dårligere. Jeg bare måtte bli hardhaus, sa Anders Løvstad. Kick 15-åringen var en av et hundretall elever som hoppet i elva en kort spasertur nedenfor skolen. I rundt to grader skulle de svømme fem tak langs kanten. – Det er stort å kunne si at man har badet i Glomma på vinteren, sa Ola Rotnebo med skjelvende stemme etter den ville seansen. – Men det føltes nesten kaldere da jeg gikk ned. Og uti vannet var det ikke så kaldt som jeg hadde fryktet. Men nå fryser jeg utrolig på fingre og tær, fortalte han. Kos for kalde fisker - rb.no Siter En dag uten Bil,er en dag uten stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 javel...? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 så ikke så digg ut! Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Skjer ikke så mye i Sørum vet du, så de må spre de små begivenhetene som en sjelden gang inntreffer til hele landet for å bevise at hele stedet ikke er fullstendig dødt! Men de mislykkes igjen... Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Gratulerer, din kalde fisk..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Så jo ikke så halvgærn ut hu jenta der da.. hu som er på vei opp av vannet altså :P Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Åhhh dæven! Navn og adresse! Pronto!!! :D Hehehe Hu gikk i 10. aight?:D Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Så jo ikke så halvgærn ut hu jenta der da.. hu som er på vei opp av vannet altså :P hun med den blåe shortsen midt i bildet? Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Håper han siktet til hun i bikinien bak? Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Hun kommer vel til å ha stiff nipples frem til påske etter det badet der, så det er bare å gå å klemme i vei. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Veldreid til og være 10.klassing :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 For å si det sånn, hun i bikinien kunne godt slikket ballene mine lenge. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg