Gå til innhold

Kromlol: Ford Mondeo V6. Mondeo 2liter og Impreza GT

Ranger emnet


kromlol

Anbefalte innlegg

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte på å tette igjen sporet, har mistet fordmerke:(

Blir vel soting av baklyktene da, skal lakkere nettingen svart også:)

 

 

Finn et merke på huggern, så pusser du vekk den blå bakgrunnen så bare den grå skrifta sitter igjen. Også lakkerer du ny bakgrunn i svart eller bilensfarge. ;)

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en boks med svart matt liggende, så får ta å lakke nettinga i løpet av uka, hvis jeg ikke får tid iløpet av morgendagen da, har jobb:(

 

Men f*** erre mulig å være proppa!? Har jo en delebil stående på jordet som jeg kan ta fordmerke fra;)

 

Ikke så dum ide å pusse vekk blåfargen, å lakke det i bilens farge eller matt svart:)

 

Skal se om jeg får slengt ut noen nye bilder i løpet av morgendagen:)

 

Jo forresten, når jeg skal sote lyktene, skal lakken påføres utpå lykteglasset eller inni? På delebilen var det påført inni lykteglasset, så helt for jævlig ut for å si det mildt! Blir nok å bruke rød farge, med tanke på helheten. Skal først photoshope litt for å se om hva som vil se penest ut:)

-Subaru Impreza 2.0GT

-Ford Mondeo 2.5 V6(Combat)

-Ford Mondeo 2.0(Combat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står å vipper litt med tanke på sommerfelger til bilen.

 

Vipper mellom de som er avbildet litt lengere framme i posten, og disse:

SPEC-CHR.jpg

 

Falt virkelig for disse, men liker de andre jævlig godt også!

 

Begge blir i dim. 7.5x18".

 

Så lurte på hva folket hadde å si om de forskjellige felgene? :)

-Subaru Impreza 2.0GT

-Ford Mondeo 2.5 V6(Combat)

-Ford Mondeo 2.0(Combat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for rask og hjelpende tilbakemeldinger:)

 

Da fyker man å henter lakk til å sote lyktene med på mandag da, så får vi håper resultatet blir bra, får teste først på lyktene på delebilen:)

 

Mente det samme om felgene, får bare de felgene i 7.5x18", men har sendt mail til styling-tech om det er mulig å få dem i 8x18", om jeg hadde bygd en rs-mondeo, så tror jeg at jeg ville gått for de andre felgene, vurderer rs styling til å ha på om vinteren, da det blir et helvete med å leke brøytebil med combat fronten:P

-Subaru Impreza 2.0GT

-Ford Mondeo 2.5 V6(Combat)

-Ford Mondeo 2.0(Combat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan gjerne pusse ned lyktene først,brukte 400 papir, 3 lag sotspray på hver lykt og 3 lag klarlakk på begge :) da syns jeg det blir bra;)

 

Får teste det ut imorgen da:)

Sitter på jobb nå, ferdig med første vakta, tenkte å dra hjem å lime fast det andre sideskjørte, og ordne litt koblinger på anlegget, er ikke stort igjen å gjøre inni bilen, vurderer om jeg skal bestille 2stk sportsstoler til å ha framme, men må vel vente på lønning først;)

 

Legger ut flere bilder når jeg har kommet hjem:)

-Subaru Impreza 2.0GT

-Ford Mondeo 2.5 V6(Combat)

-Ford Mondeo 2.0(Combat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ble bra med den lyse nettingen jeg da..

 

det er din bil, jeg synes du skal gjøre det du selv vil.. ikke hva andre folk her på bilforumet mener.. :)

 

virker bare som om du gjør det de andre folka her mener, og ikke det du selv vil..!

 

Kan gi inntrykk av det, men går min egen vei da;) syns selv at nettinga ble for lys etter å ha studert det litt(lysere i virkeligheten enn hva bildene viser) Å med tanke på de store hullene i fronten så ble det ikke så veldig fint etter min mening. Så tenkte å lakke dem svart, om det blir helt crapy å stygt etter min mening, så river jeg dem bort med engang!

 

Når det kommer til baklyktene så ville jeg helst ha hvit/røde lykter, men får jo ikke tak i det:( Å rød/svart er så vanlig, prøvde meg frem i photoshop, å syntes det så bedre ut med helrøde baklykter;)

 

Men anyways, nok om det. Fikk ikke gjort noe på bilen idag, stompa av da jeg kom fra jobb, så ble ikke gjort noe dessverre, får håpe at jeg får tid imorra:)

 

Good night!:D

-Subaru Impreza 2.0GT

-Ford Mondeo 2.5 V6(Combat)

-Ford Mondeo 2.0(Combat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått gjort en dritt i det siste, rett og slett ikke hatt ork. Hadde bursdag den 16.januar forresten, så ikke regn med at det blir å skje så mye til helga, hehe;)

 

Men fikk et sjokk mildt sagt idag, skulle en tur ut i bilen for å hente noe. Så oppdaget jeg at det ene vinduet bak hadde en glippe på 2cm maks, og med alt regnet som har skylt ned her i Østfold i det siste, så hadde selvsagt noe havnet inni bilen, greit nok om det bare baksetet hadde blitt vått. Men L-A forsterkeren var søkkvåt!!:(:(

 

Så den tror jeg ikke at jeg skal selge med det første, har ikke fått tatt en nærmere kikk på den om den har tatt noe skade av vannet.

 

Jævlig irriterende, det værste er at jeg ikke aner hvordan vinduet har åpnet seg, har ikke hatt håndtak som man kan sveive ned ruta med. Og på mandag så var ruta helt oppe:(

 

Heldigvis hadde ikke noe annet tatt noe skade av vannet.

-Subaru Impreza 2.0GT

-Ford Mondeo 2.5 V6(Combat)

-Ford Mondeo 2.0(Combat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering:)

 

Har lenge mistenkt at det har vært feil med monoblokka, men det viste seg at spilleren begynner å synge på siste vers:(

 

Men anyways, har ikke gjort så mye i det siste, koblet opp kondensatoren i går, limte på det siste sideskjørtet, lakket noen deksler i dashbordet. Ellers er det ikke skjedd så mye mer.

 

Bestilte nettopp nye speil fra realcar, ikke m3, gud forby!

 

Skal legge ut noen bilder etter skole og jobb.

-Subaru Impreza 2.0GT

-Ford Mondeo 2.5 V6(Combat)

-Ford Mondeo 2.0(Combat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår