jeg ruller Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Hva er det man må ut med for ett greit eksemplar? Da med 20v motoren. Ser det ligger noen ute på autodb.no men er det vel med 10 v motoren? Hvor mye koster foreksempel 20v motoren? Er å bytte desse mye jobb? Kan ingenting om audi. Driver å konverterer fra volvo til muligens audi. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Hva er et greit eksemplar? Blir vel fort 130 000kr og oppover alt etter tilstand. 20Ven er sjelden var, kun 898stk ble produsert. Og hvis du først finner en pen 10V bør du etter *min* mening ikke begynne å bygge om motor til 20V. Bilene er nå mer entusiastbiler enn raggarvagn... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Hvor mange sport quattro er det produsert? Er så sykt rå front på di? noen som går å bygge om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Går å bygge om ja. Men ikke gjør det!!! Værsåsnill! Urquattro skal beholdes orginale utvendig;) men gjerne trim motor da:p Bare ikke bytt motor;) Få ting som er så fett som 10v turbo:D Urq Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 hvis man er god på plåt osv så kan man jo bygge om en vanlig coupe :) korte inn og smekke på skjermbreddere osv. digger disse bilene så at dette er noe jeg må vurdere som neste prosjekt :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 hvis man er god på plåt osv så kan man jo bygge om en vanlig coupe :) korte inn og smekke på skjermbreddere osv. digger disse bilene så at dette er noe jeg må vurdere som neste prosjekt :p Dette har jo halve norge gjort jo! Ikke noe morro da! Bygg heller VÆRST coupe med 10vt og masse snacks:D hehe;) Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icezez Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 vet ikke åssen d er på urquatro motorene men, på andre audi motorer som er 20v så har di veldig mye feil med toppene/ventilene, etter d e har hørt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 vet ikke åssen d er på urquatro motorene men, på andre audi motorer som er 20v så har di veldig mye feil med toppene/ventilene, etter d e har hørt Åh... du har hørt det du. Hatt mangen slike og da så du kan komme med noe konkrete erfaringer istedet for tøys? 20v toppene er mer eller mindre samme uansett om det er ur, 200, s2, s4, s6 eller Rs2. Og veldig mye feil er det iallefall ikke, etter at en slik 20v turbo topp har passert gjerne 200000km med overladding finner man ofte sprekker i ventilsetene, ikke noe problem så sant ikke der er kommunikasjon mellom ventil og plugg. Ventiler er ellers likt som på nesten alt annet vag fra samme tid, lite svakheter der... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jatakkbeggedeler Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Pris for en 20v i god stand starter vel på 200-250k ca. (and rising) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.