V940R6 Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Som topic, jeg trenger meg en dress til meg og guttungene mine. Disse skal stå i stil, da dette er til bryllupet til meg og samboeren min:hello: Kan være en ide med noe som passer tema rundt 50-tallet, da vi skal ha brudebil fra 1948, Buick Roadmaster 4dr sedan, og en Volvo snutebuss fra 1953... Noe mere fra dagens tid går forsåvidt også greit, jeg trenger igrunnen tips til hvor dette kan skaffes, gjerne link osv, fortrinnsvis i Hordaland/Bergen Bilder av bilentypen(den er rød den vi skal ha) og bussen Andre tips til tema for festen etc mottaes med takk, har god tid frem til august:chatchairs Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 haha, du tror virkelig at du får velge dress(?).. nej overlat dette til din utkårete, du får sjelden mer enn et innspill uansett :P men lykke til :) Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 jeg er såpass sta,så.... :win Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Smoking og flosshatt! Kan ikke gå feil, ekte ballers. :D Eller dress med striper, det brukte man jo flittig åp 50/60 tallet, gjorde man ikke? Denzel Washington i en slik dress, her fra filmen American Gangster. American Gangster Photos Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Smoking og flosshatt! Kan ikke gå feil, ekte ballers. :D Eller dress med striper, det brukte man jo flittig åp 50/60 tallet, gjorde man ikke? Denzel Washington i en slik dress, her fra filmen American Gangster. American Gangster Photos ingen dum idé. floss passer jo liksom med privatsjåføren, forsåvidt så passer det også med pinstripe-dresser også:m'm: Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg