Keikooo Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 kabelsko, sukkerbit etc. funker fett det:) Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Da har jeg laget to løsninger basert på det jeg har lest. En av de fikk jeg bra resultat med. Følger noen bilder. Her har jeg koblet alt slik jeg forstod det. Men kan ikke være riktig i det hele tatt. Litt lys på park. Ingen på kjøre og lang. Langlyssymbolet lyste svakt hele tiden i tillegg. Her koblet jeg ikke den hvite og svarte ledningen sammen igjen. Resultatet ble kun ringer på park, bra lys på kjøre og langlys. Så da er siste løsning riktig eller? Noe mer jeg skal koble? Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 andre som ikke ser bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Fikset Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 siste er nok rett, mister:) Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 sleng opp et par bilder av ferdig produkt også da :) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Skal se om jeg får montert ila helgen. Skal ta bilder da. Takk for all hjelp! Men hva er det den svarte og hvite ledningen går til originalt da? Siden jeg nå ikke trenger å koble de opp igjen? Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Den svarte og hvite går egentlig til parklys pæra som sitter under fjernlyset. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 dvs, kobler du den svarte og den hvite ledningen vil du få parklysene på ilagmed angeleysa, å det vil du ikke:) Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Da var de montert! Var enkelt og greit. Skal få tatt noen bedre bilder i dagslys. Ser at du sliter med å få de til å sitte skikkelig al3x. Jeg hadde samme problemet helt til jeg oppdaget at den "tappen" som sitter på lykten ikke satt skikkelig i det hullet. Glapp utav så og si. Tok da et skrujern og bendte det litt til. Sitter tight og fint nå. Så at det var en som lurte på hvordan man tar av originallyktene. Her er oppskriften: 1. Koble fra kontaktene fra hovedlykten. Vanskelig å komme til blinklykten nå. 2. Blinklykten må nå av. Denne løser du ved å vippe tilbake en liten stang, press ned platen under og skyv lykten ut. Nå er det enklere å koble fra kontakten. 3. Hovedlykten kobles fra ved å skru ut tre skruer. 2 på toppen og 1 inn fra siden hvor blinklykten satt. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Hm... Får se om jeg kanskje må gjøre noe av det samme for å få de til å sitte godt. Takk for tipset :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Har noen av dere andre fått konstant lys i den grønne trekanten i midtkonsollen? Tror det er noe indikator for tåkelys eller noe. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Har ikke noen grønn trekant noe sted engang, så her lyser den iallefall ikke :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crusty Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Da var de montert! Var enkelt og greit. Skal få tatt noen bedre bilder i dagslys. Ser at du sliter med å få de til å sitte skikkelig al3x. Jeg hadde samme problemet helt til jeg oppdaget at den "tappen" som sitter på lykten ikke satt skikkelig i det hullet. Glapp utav så og si. Tok da et skrujern og bendte det litt til. Sitter tight og fint nå.Så at det var en som lurte på hvordan man tar av originallyktene. Her er oppskriften: 1. Koble fra kontaktene fra hovedlykten. Vanskelig å komme til blinklykten nå. 2. Blinklykten må nå av. Denne løser du ved å vippe tilbake en liten stang, press ned platen under og skyv lykten ut. Nå er det enklere å koble fra kontakten. 3. Hovedlykten kobles fra ved å skru ut tre skruer. 2 på toppen og 1 inn fra siden hvor blinklykten satt. Se der ja:thumb Bli kjempebra det der:) Siter Med vennlig hilsen Crusty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Har noen av dere andre fått konstant lys i den grønne trekanten i midtkonsollen? Tror det er noe indikator for tåkelys eller noe. Hvis det er den knappen du mener, så ja. Det er knapp til tåkelys enten foran eller bak. husker ikke helt Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg