Volvo-164E Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Hallaisen, tenkte sko legge ut bilde ta 2 av dei 740ane ej he hatt. Litt info: 1989 Volvo 740 Turbo B230FT med Automat(lat) Chippa og 3" eksos Korta Bilstein med kappa lesjofjør Bilen har gått 300 tusen mer er i steike bra stand for å ha gått so longt. Alt utstyr på bilen bortsett frå cruisecontroll å abs. Den gull farga er 86 modell, B230Fk og M46. Bilen er vraka no. Slenge heller ut bilde enn å sitte å skravle:hello: Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Sjefs biler...hvorfor er den gullfarga vraket? den så jo fin ut...den blå grønne 740'en, er den omlakkert?:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Sjefs biler...hvorfor er den gullfarga vraket? den så jo fin ut...den blå grønne 740'en, er den omlakkert?:) Nei der var en del overflate rust under som blei berre verre og verre etter eg selgte bilen, endte til slutt opp som delebil. Har faktisk den motoren som sto i den gull farga nedi 240en min som eg har no. Den blå grønne er omlakkert ja, bilen er org. kvit faktisk. Men bilen er lakkerrt over alt. Inni takluke dører osv, kun midt i bilen som du kan se anelse til noe kvit. Er omlakkert i original Volvo farge. Spes farge:win Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Den blågrønne/turkise var jo rett og slett NYDELIG! :D Hva slags styling er det som sitter der forresten? Det er en ting jeg vet, og det er at jeg SKAL ha superdtm eller lignende.. Mange som har det, men jeg synes de felgene sitter som skapt for disse bilene! :) Nydelig farge på en nydelig i hvert fall! ;) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Nydelig den der! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 fine bilar må eg seia :) Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Den blågrønne/turkise var jo rett og slett NYDELIG! :D Hva slags styling er det som sitter der forresten? Det er en ting jeg vet, og det er at jeg SKAL ha superdtm eller lignende.. Mange som har det, men jeg synes de felgene sitter som skapt for disse bilene! :) Nydelig farge på en nydelig i hvert fall! ;) Takker for alle kommentara Det er original Addon styling som står på med takvinge fra Stv. Ja felgane passer bra dei:win Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Flotte biler! Mener å ha sett en blågrønne på autodb!? Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Flotte biler! Mener å ha sett en blågrønne på autodb!? Ja den var til salgs i sommar engong. Men blei so masse styr me att eg skulle reise på sjøen so en blei selgt i september desverre. Er en lokalt som kjøpte den. Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg