V940R6 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Her er en sniktitt på det nye showet med Palle frå Klypa... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 hahahahaha, genialt :op: Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 hihihi hissig bikkje:D Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 hmm, han er like kjedelig vært år! Ser ikke humoren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 han e heilt forbanna genial. ler like mykje kvar gong...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 den chevroleten kommer fra lofoten. hadde jeg hatt penger så hadde jeg kjøpt den tilbake hit Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 hmm, han er like kjedelig vært år! Ser ikke humoren.. Da er ikke du harry nokk, enkelt å greit. Kjenner litt meg selv igjen, og folk jeg kjenner, samt gammlingen sjøl fra da han var yngre. Storbyfolk skjønner kanskje ikke av dette som oss som er vokst opp rundt/med slike og lignende figurer:) Palle er GENIAL! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 han ligner DØNN på fadern da han var ung bare at han hadde manta og ascona B :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 nokon som har den isbil sangen på dataen eller?:tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 hmm, han er like kjedelig vært år! Ser ikke humoren.. trøst deg med at vi ser ikke alltid din humor heller..... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 har sett alle filmene fra klypa the show på youtube! kjell-kjellen fergebilletøren og er GENIAL :D Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Der kasta jeg bort 6:58 av livet mitt, som jeg aldri vil få igjen.... Søppel!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Palle er genial, rett og slett. Jeg er ikke harry, og er egentlig imot sånne overharry ting, men det han gjør her er å drite ut, og å sette harrylivet helt på spissen. det er genialt! Jeg kan stolt si at han som spiller palle jobba som barnehageonkel(tror det heter det?) i barnehagen jeg gikk i når jeg var liten :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 trøst deg med at vi ser ikke alltid din humor heller..... Det er greit, men har vel ikke så mye med saken ¨gjøre heller:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda type R Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 den chevroleten kommer fra lofoten. hadde jeg hatt penger så hadde jeg kjøpt den tilbake hit Den har nok aldri gått i lofoten den..kan med ganske stor sikkethet påstå at den gikk som skole bil på sortland..da også med ett firdørs kar.. Registrert i svolvær men det er vell også alt!!!! Siter Det går i R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg