Gå til innhold

Varmeapparat/vifte E36

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

Min vifte har i hele sommer kommet og gått, og nå har den tatt kvelden helt (den blåser ikke). Litt kjipt nå som det er kaldt og dugg osv bør vekk for å få god nok sikt ut..

Er dette noe som kan fikses selv? Kan noe ha hoppet ut av spor f.eks? Hva tar et verksted for en slik jobb?

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

høres litt ut som samma problem som jeg har.. bare at min høres i tillegg løs ut. hører at det bråker veldig når det først virker.

vi lurer litt på om det er at den kiler seg fast, for den bynner å gå igjen noen ganger når det homper litt kraftig..

Skal kjøpe meg ny i uka her, eller brukt fra bildemontering. koster fra 500 til 700 for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres jo ut som dorlig kontakt til motoren til vifts di vist den starter noen ganger... har bytta vifta til varme aperatet på gamle 5ern jeg hadda det var ikke vansklig og kan ikke tro det er noe verre på e36

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde samme problemet. da viste det seg at det bare var dårlig kontakt til panelet på klimaanlegget. hvis jeg ikke husker feil da. men du har vel ikke klima. er sikkert dårlig kontakt en plass:crazysant:

Member of BMW Car Club Norway

-98 E36 316i Touring http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108392

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=49048

Det viktigste er ikke å vinne,men å spinne og husk. Bruk vett, ligg bredt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres litt ut som samma problem som jeg har.. bare at min høres i tillegg løs ut. hører at det bråker veldig når det først virker.

vi lurer litt på om det er at den kiler seg fast, for den bynner å gå igjen noen ganger når det homper litt kraftig..

Skal kjøpe meg ny i uka her, eller brukt fra bildemontering. koster fra 500 til 700 for den.

La du merke til at siste innlegg var fra 10.11.03 ?!

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår