Dr_S Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Min vifte har i hele sommer kommet og gått, og nå har den tatt kvelden helt (den blåser ikke). Litt kjipt nå som det er kaldt og dugg osv bør vekk for å få god nok sikt ut.. Er dette noe som kan fikses selv? Kan noe ha hoppet ut av spor f.eks? Hva tar et verksted for en slik jobb? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 skjedde sånn på 323'n.. vet ikke hva det var.. jeg prøvde å bytte microfilter.. men hjalp ikke .. prøv du..det kan være tett.. blir fort det etter en bilsommer :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 gassen i klimaanlegget.. jeg fant aldri ut feilen på 323'n.. vifterem? kan være tett av støv, bladet etc.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 hehe, ikke vifterem.. men en eller anna rem? vet ikke jeg..kan være så mye forskjellig.. men enkleste er jo sjekke sikringer og bytte pollenfilter.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Hvilken sikring er dette? Vanlig sikring som sitter i boksen under panseret? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Kan være den, men sjeldent det er sikringsfeil på vifta tror jeg. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Virker den ikke på noen av trinna? Hvis den virker KUN på trinn 4 så er det formotstand som er def. Hvis den ikke virker i det hele tatt så kan det være sikring, brytern eller selveste vifta. Har du digital klima? eller vri bryter? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Vribryter...vifta kan stå på f.eks punkt 3 uten å virke, men etter noen km så kommer den plutselig og så stopper den like plutselig. Engang stoppa den da jeg lukka døra på passasjer siden.... Er jævlig dritt nå som det er max dugg sesong..:P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 tenker motstanden eller vifta. Hvis motstanden ryker, behøver ikke nødvendigvis viften fungere på trinn 3 eller 4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw318/is Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 høres litt ut som samma problem som jeg har.. bare at min høres i tillegg løs ut. hører at det bråker veldig når det først virker. vi lurer litt på om det er at den kiler seg fast, for den bynner å gå igjen noen ganger når det homper litt kraftig.. Skal kjøpe meg ny i uka her, eller brukt fra bildemontering. koster fra 500 til 700 for den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 høres jo ut som dorlig kontakt til motoren til vifts di vist den starter noen ganger... har bytta vifta til varme aperatet på gamle 5ern jeg hadda det var ikke vansklig og kan ikke tro det er noe verre på e36 Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RinoL Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Sikkert børstene i vifte motoren som er utslitt, greieste er og bytte hele vifte motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 hadde samme problemet. da viste det seg at det bare var dårlig kontakt til panelet på klimaanlegget. hvis jeg ikke husker feil da. men du har vel ikke klima. er sikkert dårlig kontakt en plass:crazysant: Siter Member of BMW Car Club Norway -98 E36 316i Touring http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108392 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=49048 Det viktigste er ikke å vinne,men å spinne og husk. Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insane22 Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 har akkurat samme problem på min 92 325I E36. har bestilt ny vifte motor, men kan da også være dårlig kontakt eller en motstand.. får se hva det virkelig er iløpet av uken da jeg skal prøve å få den skiftet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 høres litt ut som samma problem som jeg har.. bare at min høres i tillegg løs ut. hører at det bråker veldig når det først virker. vi lurer litt på om det er at den kiler seg fast, for den bynner å gå igjen noen ganger når det homper litt kraftig.. Skal kjøpe meg ny i uka her, eller brukt fra bildemontering. koster fra 500 til 700 for den. La du merke til at siste innlegg var fra 10.11.03 ?! Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg