ole Mg Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 HJELP!! nå har jeg vært så dum at jeg skal flytte min b230ET som står i en 740 over i 245'n.... men slitter litt med lednings nettet.... hva er det jeg trenger å gjøre for å få det over i 245? stakk huet under dashen på 740 i dag.. oi oi.. var mer ledninger enn jeg trudde det fantes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 har gjort dette.. er ikke så ille som det ser ut til. mesteparten av de ledningene går til annet enn motorstyring. haynes manualen har fine koblingskjemaer som du kan jobbe ut fra Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole Mg Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 flott... var en del ledninger der..... he he men hvor lang tid brukte du på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 brukte ikke mange timene på å plukke det ut.. Ikke mye problem hvis man skjønner opp og ned på et koblingsskjema. Blir nok litt mer jobb å montere i 245'en. Pass på å skrive ned hvor alle ledninger. releer osv kommer fra og skal. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole Mg Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 åssen i verden klart du å få ledningene igjennom torpedo veggen? vingel slipper el skjærebrenner? he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 klipp-og-lim ;-) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjarlie Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 klipp opp den nippelen som ledningane går igjennom.. det går fint å få igjennom kontaktane då Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole Mg Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 jeg får ikke de kontaktene igjennom det hullet... for det jævlige varme apparetet ligger i veien.... men er noen ledninger fra hjernen til bilen som går bakover vet noen hva det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 bensinpumper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjarlie Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 besinpumpa går frå bensinpumpereleet. så er ingen som går bakøve.. eg fekk igjennom alle, ved å klippe opp heile den tettnippelen som ledningane gjekk igjennom.. klippte opp til eit stort rundt hol.. skal fylle med sikafleks seinare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 hva med datasprut? er jo like greit når du allerede er i gang med å tukle med ledningsnettet :) Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole Mg Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 skal komme med bilde av de ledningene jeg er usikker på.... men vet noen her hvor varme apparetet er festet under dashbordet? eh... data sprut.... jo men koster ikke det en del? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole Mg Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 har noen av dere fått godkjent bytte av motoren i vognkortet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjarlie Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 har ikkje fått godkjent, men har tenkt til det. du kan berre spørre på volvo om godkjenningspapir på 740, så får du det, med underskrift og stempel. må bytte demparar og krengningsstag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole Mg Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 ok.. skal ha motoren over i en 245.. men er det vanskerlig å skille ut lednings nettet til motoren? for er jo den pølsa med ledninger som ligger under dashen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg