Thor Eirik Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Cadilac skjermene ska vekk;) er rusta så ska kappe ut og sveise om innerskjermen på bilen. Mulig valse litt.. han sku ha 7000kr for alle fire felga uten dekk syns d var nok for de så må tenke på de en liten stund eventuelt prøve de først tenker eg. ska ta bilder når eg prøver de så folk kan komme me meninger;) Ellers må bilen polerest noe grådig. Får ikke av skitten under listene på dørene noe som er jævli kjipt:P Takk for svar;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Jeg drar opp noen Omegatråder jeg:P Skjedd noe her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Det tror jeg ikke :( sikkert hogd denne :( Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg