killerFly Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Hei, skal bytte fra 87 fangere til 90 fangerene.. Men er det nokk å ta plasten av 87fangerene og bruket stålet i 90 fangerene? Eller må jeg bytte hele driten?? Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvohondreåførr! Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Hei, skal bytte fra 87 fangere til 90 fangerene.. Men er det nokk å ta plasten av 87fangerene og bruket stålet i 90 fangerene? Eller må jeg bytte hele driten?? hvis du har 90fangrer med alt så er det lettere å bare smele på det.. men du kan sikkert ta det fra dem gamle tynne å Siter VOLVO forever!! style volvo`n er som å sminke en gris.. Tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 stålet er ikke likt. må bytte hele Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Søren, hadde ikke stålet til 90 fangerene.. :( Men da får jeg vel bare ta meg en tur til en høgger eller noe :( Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmann Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Vær også obs på at det er ihvertfall 2 typer 90 fangere. På de originale sitter plasten klipset i 10 firkanta hull i jernskinna. På en uoriginal type jeg så var plasten skrudd fast til jernet med 4 grove karroseriskruer. Også brakettene på bakskjermene er forskjellige og går ikke om hverandre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Så pass. Det var noe og. Takk for tipset! Hvordan er di festet da?? Mener det bare var 2 heftige bolter på undersiden? Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmann Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Selve fangeren er festet likt på begge, med 4 M10 bolter skrudd opp unnenifra + 3 karroseriskruer i plasten under. Det er hvordan plasten er festet i skinna som er forskjellig samt at hjørnene(plasten) på fangeren er tredd inn på plastbraketter som er festet på skjermene rett bak hjulene. Disse brakettene har forskjellig design og passer derfor ikke om hverandre. Dvs, har du en original '90 Golf så passer ikke uoriginale fangere uten at du også bytter de plastbrakettene. Jeg har akkurat holdt på med dette på min egen '90 Golf GL. De fleste høggerne du ringer til svarer ja når du spør etter '90 fangere men etter 3 bomturer hvor det viste seg at det var uoriginale de hadde, fant jeg endelig en om hadde en original VW som jeg kunne bruke. Den monterte nesten seg selv....original passform og kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg