Matchbox 4 Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 TRRA : Ja du sier jo noe der. Det var vist fult clutch kitt. Ja får vel sende unna en mail jeg da :) Fluto82: Nice med 300 hehe.. Hva har du gjort med den da? Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 kjøpt en 2L 8v longblock motor og satt på den en 16v topp fra golf 2 gti,golf g60 intercooler,større dyser,3" eksos,garrett kulelager turbo,bilstein justerbare dempere, 3,5bar FPR+++ så corrado'n står under pressening og venter på å bli tuklet med. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Haha NICE... :D Men trodde ikke 16v toppen fra en golf 2 skulle passe på den.. Men mirakler skjer jo hver dag sier dem ;) Så du skal tukle vidre med den assa? hehe Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 blir nok det... toppen og blokka passer rett over hverandre som hånd i hanske den... satser på å ha golfen som en driftsikker bruksbil,mulig det blir chip,men jeg har ikke bestemt meg enda. er vel egentlig pengene som bestemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Ja det er vel der det stopper. Hadde vi hatt uendelig med spenn hadde det nok rulla rimlig mange FEITE traller rundt om kring på veiene :) Men det var kanskje ikke dyser med på det APR kittet? fikk du med deg det, jeg husker ikke.. :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 følger med dyser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Da trenger jeg jo ikke 504cc. Prima det der.. SIKLER hehe. Hadde vært fett og slippe ned i motoren.. Digger Install manualen de har laget. Så stor og oversiktlig ut... Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Å hvis noen av dere faktisk skulle finne på å gjøre noe av alt av dere drømmer om, enten det er snakk om 300hk eller 600hk så har jeg alle delene dere trenger;) Innklusive komplett motor. Leveres selvfølgelig med bremsepapirer:mat Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Brukte å herja deler da kanskje? Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Så absolutt ikke alt er i toppstand. Bare å sende meg en PM om det er noe du lurer på;) Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 tipp topp er bra.. sendt deg PM Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg