slitenvolvo Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Ser at biltema har en del billig ekstralys til salgs. F.eks denne. Noen som har erfaringer med disse? Skal kjøre langt i vintermørket, og vil gjerne ha litt ekstra belysning. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Jeg har de ekstralysene på bilen min, og er ganske fornøyd med de. Men skal du kjøre veldig mye i mørket, så hadde jeg nok heller spart litt mer penger til noen Hella lykter eller noe. Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 bosch big knick her er lykter til overkommelig pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimny4x4 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Ikke Bruk "rally" pærer altså 100W pærer for da sprekker glasset med en gang det kommer et snøfnugg, da det ikke er herdet glass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 På biltema lyktene?? Mine har 100W pærer, har ikke antydning til sprekker de da, etter 3 mnd... Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimny4x4 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 mine holdt ca 2T i lett snø vær, det var ikke en kjeft i nærheten. kjøpte hella luminator compact... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Takk for inspill. Får se hva det blir til. Skal trolig kjøre strekningen Oslo-Tromsø i vintermørket og vil helst ha noe så jeg ser elgen. Gidder ikke å bruke så voldsomt mye penger på dette, da jeg vanligvis klarer meg fint med de originale lysene. Hvordan blir foresten lysbildet om man monterer ekstralysene bak grillen? Tenker meg at de sitter hakket mindre utsatt der. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 hei, på 245 jeg hadde monterte jeg to biltema lykter bak grillen, de store til ca. 400 for ett parr. tok av det plast gittere som satt på og satt i 100w pærer. Kjørte med de i nesten ett år uten noe problem. ble bra lys selv om de var bak grillen, og som du sier beskyttet når man drar av veien Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Da jeg og bruttern kjørte Bergen - Tromsø, så hadde vi en Biltema-lampe og to Hella Rallye 3000. Det var helt utrolig deilig i mørket, og vel verdt pengene. Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Her er de utgåtte(?) biltema 8" lyktene til 398kr: Jeg har aldri testa de opp mot andre slag, men til prisen er de uslåelige. :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Noen som vet hvorfor biltema har sluttet å selge de -store- firkantlyktene? Skulle had 6 store, rimelige firkantlykter på Pajen :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Sikkert ikke så gale lys, men husk at det er Biltema. Etter mine erfaringer så er det mye av de elektriske tingene de selger på Biltema bare noe dritt. :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Sikkert ikke så gale lys, men husk at det er Biltema. Etter mine erfaringer så er det mye av de elektriske tingene de selger på Biltema bare noe dritt. :) Nå vil jeg påstå at kvaliteten av en lyskaster avgjøres mer av den mekaniske, enn den elektriske delen. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Har 3 stk av de du lurete på i starten av posten, og de funker fint de:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Har 3 stk av de du lurete på i starten av posten, og de funker fint de:) Åssen opplever du finishen på ting som krom-ringen, fysisk vekt og utførelsen ellers? Må si meg enig i det Sliten Vovvo sier. Jeg liker ikke plast, men på den annen side ruster metall. Så jeg ville nok vært mest kritisk til kvaliteten i reflektoren og at det er gode, tette gummigjennomføringer til ledningene. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg