matros72 Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Hei! El vinduene foran på min c4 har sluttet å virke på begge sider.Er d noe rele som kan ha tatt kvelden? eller har noen forslag om noe annet? Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bar1 Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Fant du ut av det? Det er en egen sikring for vindusheisen(e). På C4 S6 er denne i sikring/releboksen i vannkassen men tror det er likt på alle C4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannik Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Fant du ut av det? Det er en egen sikring for vindusheisen(e). På C4 S6 er denne i sikring/releboksen i vannkassen men tror det er likt på alle C4. Er det den boksen ute i motorrommet? Har samme problem med min 100 93 mod. 2.5 tdi? Fint med et svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Når jeg kjøpte S4'en så virka ikke el. vinduene.. Da var det rele'et nede ved hvilepedalen som var ødelagt! Fikk tak i nytt og dem virka som en drøm.. :) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannik Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Når jeg kjøpte S4'en så virka ikke el. vinduene..Da var det rele'et nede ved hvilepedalen som var ødelagt! Fikk tak i nytt og dem virka som en drøm.. :) Da skal jeg prøve det.. takk for det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg