Gå til innhold

Kjøpte ny mus Logitech G3 MEN

Ranger emnet


sandersen

Anbefalte innlegg

jeg syntes den var mye dårligere en min gode gamle mx300, hvordan kan det la seg gjøre? de er jo så si like og regner da med at g3 har mer dpi en mx300. Men den henger faktisk mye mere etter, gjør jeg raske bevegelser henger den ikke med og ikke særlig presis er den eller, klarer nesten ikke få til perfekte rundinger uten at den stopper opp eller "kutter" over. Fulgte ikke med noe cd men noen der ute som har samme erfaring? om det hjelper med drivere el no.

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit og oppgradere da altså.. prøv g5 den er presis og følger med hele veien! Sinnsykt fin til gaming er den og! 6-700 hos spaceworld. den er verdt penga for og si det sånn;D jeg bruker den mye til gaming!

Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit og oppgradere da altså.. prøv g5 den er presis og følger med hele veien! Sinnsykt fin til gaming er den og! 6-700 hos spaceworld. den er verdt penga for og si det sånn;D jeg bruker den mye til gaming!

 

og man får den til halve prisen andre steder:P men er en super mus!:D kan bytte ut vekter og greier under:P

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G3 musen er en lasermus og ikke optisk som mx300 er, som ogås er det vanlige.. Laser er desverre ganske kresen på underlaget, så trikset er å prøve en annen musmatte om du har. Jeg har G3 selv, og lager helt perfekte rundinger :)

 

misforstått litt du.. er optisk som er veldig kresen på underlag, laser kan du bruke så og si over alt. spes mx1000 og g5.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan musematte har du? hvis du har icemat eller no fungerer det dårlig.. kan også hende det er no galt med musa. razeren min blei sånn litt etter jeg kjøpte den. Si at du skal ha tilbake penga eller ny mus! foresten mx300 har 800dpi mens g3 har 2000.

 

Før du gjør det prøv dette:

 

1. http://drivers.softpedia.com/get/KEYBOARD-and-MOUSE/LOGITECH/Logitech-G3-Laser-Mouse-301.shtml]Last ned og innstaller denne!

Går ikke det gjør du:

2. Uninstaller driveren. Plug inn musa i en annen usb port og installer igjen.

Går ikke det heller har ikke jeg noe annet å si enn at det antakelig vis er feilvare. Så gå å bytt til ny eller få penga tilbake!

Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod.

Først, bli

Så klikk deg inn på annonse min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår