***shaddiw*** Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 eg har sota frontlykter.dei kjøpte eg på ebay, men for å passe så må festane byggast om litt. så viss du skal kjøpe ferdig sota frontlykter på e-aby, så vær litt obs Kommer nokk ikke til å handle ifra e-bay! Får se hva som skjer egentlig! Skal handle inn en del plastikk så jeg får fiksa skjermene! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Fy faan, den der var fet :O Men du, du virker å ha greie på jetta, hva er fargekoden på den lakken som vi har? Og koster det mye for lakk? Ja pen og str0ken :) Har brukt xxxx antall timer de siste 3 aarene, saa vet litt om hva som tar seg bra ut ja. Fargekoden er LN6 og noe, den staar i servicehefte og i bagasjerommet. Ser bilen din mangler mye glans, men hvis du rubber den ned med maskin, kan den bli riktig saa pen. Les mer om det paa : Detailers Club Norway (Powered by Invision Power Board) Ellers b0r du melde deg inn i vwaudi-club paa nyaaret :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Ja pen og str0ken :) Har brukt xxxx antall timer de siste 3 aarene, saa vet litt om hva som tar seg bra ut ja. Fargekoden er LN6 og noe, den staar i servicehefte og i bagasjerommet. Ser bilen din mangler mye glans, men hvis du rubber den ned med maskin, kan den bli riktig saa pen. Les mer om det paa : Detailers Club Norway (Powered by Invision Power Board) Ellers b0r du melde deg inn i vwaudi-club paa nyaaret :) Høres fint ut! Ja den trenger seg en shining tenker jeg! Så det skal jo bli fiksa da! Problemet nå er at jeg ikke har plass å være men det skal jeg fikse! Kjører firma bil for tia men skal hente bilen min selv her til uka! Så skal jeg dra i noen tråder å få bruke bil verkstedet til sivil forsvaret i trondheim! *PAAAAAPPAAAAA :P * Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Kj0p deg gule roterende poleringsmaskinen paa biltema, den duger. Kan anbefale deg og kj0pe bilpleieprodukter fra Scandic Shine AS disse gutta har PEIL hvis du har sp0rsmaal :) Edit: Justerbart senkesett til deg, billig GT Cupline Gewindefahrwerk VW Golf 2, Jetta 2, Corrado bei eBay.de: Fahrwerke (endet 11.12.07 00:00:44 MEZ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Da folkens, er prosjektet åpna igjenn! Golfen er solgt og Jettan er i bruk igjenn :D Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 I går ble det gjort følgende: -Skifta dekk og felg (Piggfritt og Alu Felger) -Skifta fra orange til hvite blinkers -Ordna en del i interiøret -Retta en del kosmetiske feil og mangler Så dette var lista etter 1.5 times arbeid! Blir mere til helga! Bilder kommer! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 høres bra ut ! :) Bare å få hivd no bilder ut nå da ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Dette er det jeg har gjort denne uka! Hvite blinkers: Justering av tomgang og prosjekt golfen til meg og brosjan: Bytting av dekk og felg og leting etter rust, fant INGENTING: Utafor jobb me nyfelga på (ja vet den er FORBANNA møkkete): So what you think? Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg