Gå til innhold

C.O: Prosjekt Jetta

Ranger emnet


***shaddiw***

Anbefalte innlegg

eg har sota frontlykter.

dei kjøpte eg på ebay, men for å passe så må festane byggast om litt. så viss du skal kjøpe ferdig sota frontlykter på e-aby, så vær litt obs

 

Kommer nokk ikke til å handle ifra e-bay!

Får se hva som skjer egentlig! Skal handle inn en del plastikk så jeg får fiksa skjermene!

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faan, den der var fet :O

 

Men du, du virker å ha greie på jetta, hva er fargekoden på den lakken som vi har? Og koster det mye for lakk?

 

Ja pen og str0ken :)

 

Har brukt xxxx antall timer de siste 3 aarene, saa vet litt om hva som tar seg bra ut ja.

 

Fargekoden er LN6 og noe, den staar i servicehefte og i bagasjerommet.

 

Ser bilen din mangler mye glans, men hvis du rubber den ned med maskin, kan den bli riktig saa pen. Les mer om det paa : Detailers Club Norway (Powered by Invision Power Board)

 

Ellers b0r du melde deg inn i vwaudi-club paa nyaaret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja pen og str0ken :)

 

Har brukt xxxx antall timer de siste 3 aarene, saa vet litt om hva som tar seg bra ut ja.

 

Fargekoden er LN6 og noe, den staar i servicehefte og i bagasjerommet.

 

Ser bilen din mangler mye glans, men hvis du rubber den ned med maskin, kan den bli riktig saa pen. Les mer om det paa : Detailers Club Norway (Powered by Invision Power Board)

 

Ellers b0r du melde deg inn i vwaudi-club paa nyaaret :)

 

Høres fint ut! Ja den trenger seg en shining tenker jeg! Så det skal jo bli fiksa da! Problemet nå er at jeg ikke har plass å være men det skal jeg fikse! Kjører firma bil for tia men skal hente bilen min selv her til uka! Så skal jeg dra i noen tråder å få bruke bil verkstedet til sivil forsvaret i trondheim! *PAAAAAPPAAAAA :P *

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår