Zimmern86 Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Noen som har en link(Hjemmeside) til H&R Senkesettett? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 vis jeg har dette nr: H&R s/k 29768 HA. er det denne biten jeg må kopiere å legge ved da jeg skal på eu godkjenning? H&R Fahrwerksatz, Federn Federn 29768-1 Warenkorb passende Fahrzeuge Fahrzeuge Eigenschaften Tieferleg. 50 mm, Leistung bis 132 kW Artikelstatus: Normal Preis: Auf Anfrage VPE: 1 Technische Information: Bei Fahrzeugen mit Antriebswellen Durchmesser > 42 mm istnur eine Tieferlegung von 35 mm zulässig, bzw. muß bei mehrTieferlegung der Serienstabilisator gegen einen H&RStabilisator (33525-1) getauscht werden. Wir empfehlen denzusätzlichen Einbau dieses Stabilisators bei jedem Fahrzeug., Bei Fahrzeugen mit werks. Tieferlegung wird nur einegeringere Tieferlegung erreicht, da diese Fahrzeuge schonab Werk tiefer liegen, Bei diesen Fahrzeugen empfehlen wir den zusätzlichen Einbauvon Sportdämpfern, die Sie ebenfalls bei H&R erhaltenkönnen. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vladnag Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Vil ikke skryte på meg noen form for tyskkunnskaper, men det der ser ut som en produktbeskrivelse. Send dem en mail på engelsk hvor du spør om å få tilsendt/evt kjøpe TÜV papirer til senkesettet ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 5 sek med google ga dette H&R Spezialfedern GmbH + Co. KG Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg