doppler Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Hei! Nytt medlem idag, det er fordi jeg antagelig blir polo-eier i nær framtid.. En km. stand på 140 000 km, er ganske saftig for en 2001 modell! Noen kommentarer? Har komplett servicebok.Ny besiktning i april08 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Er ikke noe krise det, men spørs jo på åssen bilen har vært brukt fra før... Har det vært pendlerbil, eller åssen er fortiden til den? :) Komplett servicehefte er jo :thumb og merkeverksted er ett pluss :) Motor? Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 120 på 6 år, er kanskje litt mye. det er det samme som min på 12 år ;) men service er en god ting! :) gratulerer hvertfall! tenkt å gjøre noe med bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 hehe, sikkert bare en råner :p Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doppler Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Helt vanlig 1.4 motor..Clutchen kan jo ha fått litt stryk også, men det må nok være en pendler/businessbil, selger har kjøpt den av innbytteforhandleren. Får vel legge til at at jeg kjøper i Sverige, og har fast bostedadr. der enn så lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Mtp. kilometerstand vil jeg si at det er mye bedre om bilen har gått 140.000km på 6 år, enn 140.000km på 10 år. Eksempelvis kan en A6 som har gått 150.000km på 3 år på Autobahn i Tyskland gjerne være i bedre stand enn en A6 som har gått 75.000km over 3 år på salte veier i sør-Norge, med flere kaldstarter om dagen og mye småkjøring. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Mtp. kilometerstand vil jeg si at det er mye bedre om bilen har gått 140.000km på 6 år, enn 140.000km på 10 år. Eksempelvis kan en A6 som har gått 150.000km på 3 år på Autobahn i Tyskland gjerne være i bedre stand enn en A6 som har gått 75.000km over 3 år på salte veier i sør-Norge, med flere kaldstarter om dagen og mye småkjøring. Må si meg enig her :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doppler Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 bra kommentarer, skal ta med meg det videre,kunne nok ha lagt til 20000,- og fått en som var mindre kjørt. Men det er jo ingen automatikk i det akkurat heller. Bare man slipper å måtte legge større beløp på rep. og tull i nær framtid Det blir nok ikke noen "styla" bil dette nei! :spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doppler Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Men nå blir det en 1.6i -99 modell til 38.000 svenske, det ble ikke så galt det heller, selv om det er en 3-dørs. Kjørt 120000. Og med takluke, liten kompensasjon i mangel av AC! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 AC er vel kanskje det man trenger minst i norge! hvertfall på vestlandet som jeg ser du er fra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doppler Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Nå ble det en ok svart tredørs -98. Kjørt 125 000, det var ikke så galt. Bra servicehistorie så det er bare å følge opp. Starter bedre og bedre ser det ut til på gammelt batteri! Måtte gi 37000 sek..det er vel tvilsomt om den blir "norsk noen gang"! Koster jo 20 000 NOK å få inn---hva er det med Norge og bil--det passer visst ikke..SYKT! Og flertallet av bef. må visst være enige i pol som blir ført?? Har bare helårsdekk, kunne nok tenkt meg piggdekk på det føret som ofte er i og utenfor Stavanger--skøyteis iblant. Er det noen som har bra piggdekk på ok stålfelg så er det bare å si fra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doppler Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 AC er vel kanskje det man trenger minst i norge! hvertfall på vestlandet som jeg ser du er fra ;) Det trengs! men det ble ikke..mye bedre luft MEN jeg har fått en bra takluke!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg