levii Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Kjøpt meg ny bil og er ikke helt fornøyd med anlegget som står i. Lurer på hvordan det vil fungere med mid-bass i bakdørene og diskant i fordørene? Eller hva anbefales? Kan det bli bra uten basskasse i bagasjerommet?:) Siter Levi ---------- Opel Vectra 98 VW Golf 91 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 midbass i fordørene og diaskant i speilhusa tenker jeg :) det er nok et godt forslag :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Unnskyld at jeg spør, men hvorfor i alle dager ønsker du å montere midbasser i bakdørene? Er det ikke 6-tommersuttak i fordørene? Det kan bli bra uten basskasse om du sikter til kvalitet. Om det blir nok kvantitet vet du ikke før du prøver. Om du synes det blir for tynt er det ikke verre enn å lage til noe baki der :) 6 eller 8-tommers elementer med god slaglengde montert i godt dempede fordører er stikkord for et godt utgangspunkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
levii Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Ok. Takk for tipset. Hertz er vel et godt valg når det gjelder høytalere? Siter Levi ---------- Opel Vectra 98 VW Golf 91 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg