Gå til innhold

Shampo for tørt hår? :P

Ranger emnet


Magnalf

Anbefalte innlegg

Høres kanskje drøyt ut for din del, men damene liker det, tro meg......Trenger ikke gå bort til damene lenger etter at jeg begynte å matche klærne og barbere hode, de kommer til meg i stedet :cool:

 

Nå drar jeg kanskje det en god del lenger enn de fleste da.......

Ikke en dag uten slips, ikke en dag uten lommetørkle i brystlommen......

 

VÅGA BÖGA :D

 

Snakker du om nå? Barbere seg under armene? eller det å matche klær?

Ja det er lov å drømme, der du sitter bak pcn skjermen din:D

 

Det med at du drar den lengere en de fleste skal jeg ikke komentere:wank

 

:w00t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha, hansy.. Du er vel den største skaphomsa jeg veit om.. 45min på badet, finne klær som passer sammen?? wtf.. Drøyt..

Bare vent til du får jobb du :) Om ikke du skal jobbe i smøregrava forventes det ofte at man ser bra ut på jobben.

Selv kan jeg ikke tenke meg å stille på jobb uten strøket skjorte og klær som matcher.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du ut som ehh ja en boms så blir ting derreter og, ingen vil ha en boms i jobb.. samme gjelder jenter, hvem faen vil ha en som ikke liker å stelle seg litt? jeg er mekaniker av yrke og går altid på jobb nybarbet og med nyvasket tøy.. annet er ikke akseptert av meg og min arbeidsgiver

Drift it like u HATE it !

[sign:error]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent til du får jobb du :) Om ikke du skal jobbe i smøregrava forventes det ofte at man ser bra ut på jobben.

Selv kan jeg ikke tenke meg å stille på jobb uten strøket skjorte og klær som matcher.

 

Finnes da en mellom ting..

her snakker man om å stå 45 min forran speilet på morgenen før man skal på skolen.. Det er litt drøyt! på kanten til gay!

 

Jeg greier meg fint med 20 min på dusj og håret.. Klær, der går det ofte i olabukkser og hettegenser/ziphood.. Så det meste passer sammen:) Men så skal det ikke så mye til å gjøre meg kjekk, så mulig jeg henter inn de ekstra 25 min om morgenen der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal jeg på jobb er det 5 min på badet...skal jeg på byen går timen fort før jeg er fiks ferdig og funnet en kul stil med klærne..gjerne litt prøving.. enda lenger skal man ta litt underlivsbarbering! :D

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent til du får jobb du :) Om ikke du skal jobbe i smøregrava forventes det ofte at man ser bra ut på jobben.

Selv kan jeg ikke tenke meg å stille på jobb uten strøket skjorte og klær som matcher.

 

Kommer vel ganske ann på hvordan jobb man har.. Trukke en snekker står å stryker snekker buksa si før jobb, eller polerer hammeren for den sak skyld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er morsomt at når noen kaller en person for homse eller jøde i en tråd blir det liv ! :D

 

forslag til irl picture thread! ;P det blir nesten alltid spammet med dritt :p

 

Dro på velvære senter en dag og fortalte det til kompisen min og ble automatisk stemplet som gay ;3.

 

Liker å si at jeg har et så åpent syn på livet at jeg sier At vi er alle født bifile. Samfunnet påtvinger deg et livssyn om at damer er bra og homifili er fyfy ;3 og den tankegangen begynner fra du er født og blir ikledt blå eller rosa håndkle etter hvilket kjønn du har.

Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår