tuder Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Enig i det med tåkelys bak, ikke skjønt helt vitsen med det, må være jævli tåke for å ikke se bremse/kjørelysa.. Siter -03 320d Mtech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 skjønner ikke helt hva folk klager på.. det eneste som har plaga meg er FULLT LYS, altså fjærnlys. Tåkelys og grøftelys har ikke plaga meg i det hele tatt... Men på min Mercedes har jeg spredere i de originale lyktehusa... og bruker de aldri når jeg kjører i trafikken. Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 men du syns tydligvis at det ser bra ut på avataren din da ;) he he Hehe, nå hat jeg vel ikke sagt noe om tåke+park, dessuten står bilen parkert. men har egentlig ikke noe i mot tåke+park i dagslys, mange biler kler det. Har i dag kjøpt helt nye tåkelys til V70'en, ikke fordi jeg kommer til å bruke de noe særlig, men fordi det er jo greit at dem virker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 hadde jeg vore i politiet hadde jeg brukt all frida mi på å bøtelegge idioter som ikke kan bruke lys riktig! men siden jeg ikke er purk, har jeg et stort hat ovenfor personer som har fått lappen i posten.. jævla idioter gidder ikke å skrive mer: LOOSER!imstupid Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 lev i din tro du.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj-IceMan Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Var på Biltilsynet her om dagen for å vise at jeg hadde tatt av Stripa mi i frontruta som politiet ikke likte. Samtidig spurte jeg åssen det var med tåkelys og parlys. Det er LOV uansett fart SÅ lenge det er OPPLYST VEI. dvs. Alle veier det er Gatelys som lyser på veien ;) da er det lov med park+tåkelys/spredere. For det går som kjøre lys Btw var på biltilysnet i skien. (som går for å være noen av de værste i norge. er negative til alt nesten) Siter - 98 model Audi A6 1.8T - 97 model Hyundai Sonata GLS 16V (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 lovene rundt spredere+park er mongo. vi ringte for litt siden, og svaret: grøft+park om dagen (dvs. når eg ser en person uten refleks på 300 meters avstand) = ok en kan også kjøre med grøft+park på opplyst vei. MEN dette er en vurdering en selv må ta. om politiet vurderer noe annet, kan de gi bot om de vil.. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg