magadog Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 hei jeg skal avgårde for å hente en bil men eieren sier den stopper så fort den blir varm , den koker ikke men stopper bare . hva kan være feil ? er foresten på en dodge van Siter RaRe CaRs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Årsmodell? forgasser? efi? hvilken motor? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magadog Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Årsmodell? forgasser? efi? hvilken motor? det er en 1989 modell 5.2 liter bensin . vet ikke om det er efi ? mulignes kanskje forgasser ? syntes det er rart den stopper når den blir varm værtfall. Siter RaRe CaRs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 det er en 1989 modell 5.2 liter bensin . vet ikke om det er efi ? mulignes kanskje forgasser ? syntes det er rart den stopper når den blir varm værtfall. Er det hei fordeler.. du må jo vite om det er forgasser eller innsprøyt motor du har..starter den etter en liten stopp? kan være tenningsmodulen som kutter når motoren blir varm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magadog Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Er det hei fordeler.. du må jo vite om det er forgasser eller innsprøyt motor du har..starter den etter en liten stopp?kan være tenningsmodulen som kutter når motoren blir varm.. vis du leser første jeg skrev så er dette en jeg skal kjøpe . han som selger har lite greie på det og bilen står laangt borte så tenke kunne være greit å høre med noen "eksperter" her først :) så jeg slipper å dra opp med prøve skilt for så å ta toget hjem igjen . tenningsmodulen , er dette en kostbar affære ? takk for svar Siter RaRe CaRs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Heheh, ville ikke tatt med meg en liten del og satset på det var feilen ass. Kan være mye rart det.. Tar du med prøveskilter og tenningsmodul så kan du bare bestille togbilett med en gang ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 vis du leser første jeg skrev så er dette en jeg skal kjøpe . han som selger har lite greie på det og bilen står laangt borte så tenke kunne være greit å høre med noen "eksperter" her først :)så jeg slipper å dra opp med prøve skilt for så å ta toget hjem igjen . tenningsmodulen , er dette en kostbar affære ? takk for svar 3-400 kr..men d kan jo være noe annet så klart..har bare erfaring fra samme problem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 3-400 kr..men d kan jo være noe annet så klart..har bare erfaring fra samme problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magadog Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 okei får vel ta med meg termos og god tid på turen da. vis jeg må kjøre til det blir varmt for å stoppe til den blir kall igjen hehe er jo bare drøye 50mil så hva gjør man ikke for en ny van i samlinga . Siter RaRe CaRs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 okei får vel ta med meg termos og god tid på turen da. vis jeg må kjøre til det blir varmt for å stoppe til den blir kall igjen hehe er jo bare drøye 50mil så hva gjør man ikke for en ny van i samlinga . som sakt..d kan jo være no annet. slik d var i mitt tillfelle stoppet motoren så snart motoren ble varm. måtte vente ca 5 min til motoren ble litt nedkjølt..da startet den med en gang..sånn gikk det i 15 mil..det gikk laaang tid. da var det tenningsmodulen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Pell ut termostaten og god tur.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70' Chevelle Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Kutter motor plutselig eller går den dårligere og dårligere helt til den stopper? Hvis sitnevnte så er det mest sannsynlig sliten coil. Siter 68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE** x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg