Gå til innhold

motor problem v8

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

det er en 1989 modell 5.2 liter bensin . vet ikke om det er efi ? mulignes kanskje forgasser ?

syntes det er rart den stopper når den blir varm værtfall.

 

Er det hei fordeler.. du må jo vite om det er forgasser eller innsprøyt motor du har..starter den etter en liten stopp?

kan være tenningsmodulen som kutter når motoren blir varm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det hei fordeler.. du må jo vite om det er forgasser eller innsprøyt motor du har..starter den etter en liten stopp?

kan være tenningsmodulen som kutter når motoren blir varm..

 

vis du leser første jeg skrev så er dette en jeg skal kjøpe . han som selger har lite greie på det og bilen står laangt borte så tenke kunne være greit å høre med noen "eksperter" her først :)

så jeg slipper å dra opp med prøve skilt for så å ta toget hjem igjen .

 

tenningsmodulen , er dette en kostbar affære ?

 

takk for svar

RaRe CaRs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis du leser første jeg skrev så er dette en jeg skal kjøpe . han som selger har lite greie på det og bilen står laangt borte så tenke kunne være greit å høre med noen "eksperter" her først :)

så jeg slipper å dra opp med prøve skilt for så å ta toget hjem igjen .

 

tenningsmodulen , er dette en kostbar affære ?

 

takk for svar

 

3-400 kr..men d kan jo være noe annet så klart..har bare erfaring fra samme problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei

får vel ta med meg termos og god tid på turen da. vis jeg må kjøre til det blir varmt for å stoppe til den blir kall igjen hehe

er jo bare drøye 50mil så hva gjør man ikke for en ny van i samlinga .

 

som sakt..d kan jo være no annet.

slik d var i mitt tillfelle stoppet motoren så snart motoren ble varm. måtte vente ca 5 min til motoren ble litt nedkjølt..da startet den med en gang..sånn gikk det i 15 mil..det gikk laaang tid. da var det tenningsmodulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår