volvolars Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Vil ikke gå på tomgang. Har en 240 88 mod. med B230F motor. Når jeg starter den så går den på tomgang i ca 5 sek. så stopper den. Gir jeg mere gass en vanelig tomgangs turtall, så hoster og harker den, men den går uten og stoppe. Men må holde foten på pedalen. Slipper jeg pedalen, så stopper den etter ca 5 sek. Noen som har forslag til hva dette er ? Har prøvd og bytte kaldstart ventil, og den tomgangs greia som sitter under innsuget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krbarstad Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 sjekka plugger, pluggledninger, fordelerlokk, rotor,bensinfilter, tatt comp test for å sjekke kompen på motorn, eller om at topp pakninga har gått. men ta å sjekke tennings delan dine først å fremst. d kan jo også vær nå anna som e gæli, men d va no herre forslagan æ kjem på for øyeblikket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 hadde samme problemet, da var det pluggene. Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg