lroedal Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Da var termostaten ordnet, så da får gullet kjøling igjen.;) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Litt nye bilder :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Da har jeg begynt på bagasjerommet også :) Her er bilde av knappen som starter gamecuben min. :) Har lagt gamecuben i ene siderommet i bagasjerommet, skal lage en festeramme til denne på sikt. Begge forsterkerne er montert bak sidedekslene med baksetene (ja, gaffateipen skal fjernes når tec7'n er tørket. :P). Kommer også til å hive ut bilder når jeg er helt ferdig å kople alt slik som det skal koples, samt feste/samle de skikkelig. I utgangspunktet skal det eneste som skal være synlig av anlegget være suben, da den står i hjulbrønnen. :) Her har jeg hevet gulvet rundt suben opp litt, slik at suben ikke står så langt opp av gulvet. Med andre ord er det desto bedre plass til barnevogn :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 hvordan fikk du sånne skilt på bilen? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Fikk lagd nytt, da det var så dårlige skrufester på det gamle :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 hm, må finne på en unnsyldning på å få nye skilter jeg og.. mine er så gamle og slitte :P hehe Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Mitt er ikke godkjent da... :) Men siden det er synlig samt skikkelig, tror jeg ikke politet her i byen kommer til å ta det så tungt. De har faktisk bedre ting å ta seg til, utrolig nok. :P Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 hehe, skaffer meg heller lovlig skilt gitt ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 hm, må finne på en unnsyldning på å få nye skilter jeg og.. mine er så gamle og slitte :P hehe Trengr ingen unnskyldning for å få nye skilt ;) Bare gå på biltilsynet og si du skal ha nye. så får du det i posten, og må levere de gamle :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 har prøvd det, men de sa at de gamle måtte være ødelagt eller noe slikt før jeg kunne få nye :\ Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Vinkelslip det i stykker, så sier du at noen forsøkte å stjele det :P Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Da har jeg fått på alt av deksler igjen! Eneste ledning som er synlig lengre er boksen på strømledningen til gamecuben, men ledningen er for kort til at den kan gjemmes bak noen av dekslene som passer, så det får bare være! Gidder for øvrig ikke å ta av dekslet nå for å se, men vurderer å sette diskantene inn i dørene, slik at de ikke trenger å stå oppå dashen. Orker kun dette dersom det er plass til å montere Morel-filtrene inni døra også. Akkurat nå ligger de bak teppet foran passasjersetet, slik at de for øvrig ikke er synlig. Men er det noen som vet om det er plass bak der? Filtrene er ganske store... Kan for øvrig ikke anbefale sotfilm fra Bilxtra. Umulig å få det helt perfekt.. :( Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet September 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Da har jeg fått ordnet nytt fjørbeinslager på klompen også :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 bilextra filmen er god den.. :) men ruter som er bøyd meir en en vei er ett hælvete uten like og sote. riv av filmen og bjynd på nytt.. :) så har du en varm luft pistol (med juster bar varme) og juster den på rund 100 150 grader, og blås forsiktig på boblene, så skall du sjå det blir bra, går også ann og skjære til filmen, men må dog være forskiktig så du ikkje kappa varme trådane.. eg fikk til bak ruta på en renult etteler anna, men var dritt lei når eg var færdig... var tett før eg bare lakka heile ruta.. :P Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Iselin1209 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Hehe, ille harry bilen din var baki ;) Men det var litt tøft da.. Gleder meg noe så sykt til jeg får råd til lakk og dritt. Men du? Hvordan i svarte lager man en profil med bilder av Poloen min og sånt a? :O Skjønner ikke noe :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg