KristianG Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Tja, det kommer lyd :p Har 2x10"(boxter-element og jallaforsterker) i bagasjen, 2 mellomtoner og 2 diskanter. Skal fikse den opp utvendig først, og så blir innsia shina opp. Personlig er jeg ikke så veldig opptatt av lyd. Liker godt å høre på radio. (+at det er flaut å råne rundt med høy musikk sammen med mamma..) Liker bilen din godt, jeg! Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Jaså, ute og tar ut penger fra minibanken? :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Nei, jobber på Dolly, så var og droppet penger. ;) du er ikke intr. i CD-spiller til bilen din da? :) Har forøvrig ordnet opp med anlegget baki nå, kan prøve å få tatt noen bilder snart! :) har ikke skaffet trekk enda da, skal prøve å få bestilt i løpet av morgendagen. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Neisj, har en helt grei Pioneer-spiller nå. Er forresten god eksoslyd du har! :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Eksosen er helt original den. ;) men har et lite powerfilter da. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Doh, caliperen bak på venstre side er gåen. :/ det er det som har gjort at jeg har hatt problemer med bremsene i det siste... Så skal sjekke opp i morgen, er jeg heldig får jeg reparert det allerede i morgen kveld! Har bestilt svart pels til bagasjerommet, får nok om ca. en uke. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Caliperen ble fikset samme dag, så nå har jeg faktisk håndbrekk igjen. ;) fortsatt litt luft i systemet, men det fjerner jeg så snart det blir varmt. :P Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Ikke værst! Var innom Dollys i langfri og kjøpte en pizza i går (nr 2 med ekstra kjøttdeig og pepperoni på hver sin halvdel). Tenkte kanskje jeg kunne hilse på deg samtidig, men der var ingen Lars. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Begynte 1600 i går ;) dvd-spilleren min er i Norge nå, håper å få hentet den i morgen! :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Da er sommern rett rundt hjørnet! Så bilen må fikses opp litt før treff-sesongen! ;) Har bestilt verksted-time for å reparere det venstre drivleddet, skal forhåpentligvis få bestilt og montert sideskjørt, ordne ledningene til anlegget på en finere måte, samt få bilen grundig polert! :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Da ble jeg plutselig veldig tiltaksrik, etter at jeg kom fra Rudskogen... :P I dag har jeg montert 10mm spacere fremme, slik at det skal slutte å skrape (hadde 20mm). Har også gått over hele bakdelen på bilen med Meguiars Quik Clay, samt ScratchX på bakfangeren, for å blit kvitt noen småriper som har plaget meg en stund. Borret også hull i torpedoveggen, så nå har jeg ENDELIG fått ordnet strømledningen og turtellerledningen på en skikkelig måte! :) Ellers monterte jeg nettop sideskjørt fra FK også. Planene for de neste dagene er å finne noen pene matter, da mine desverre er ødelagte. Skal også finne en god løsning på høytalerledningene til dørene (borre her også?), da jeg ikke er fornøyd med hvordan de ligger nå. Har også laget en liten liste med annet småtteri som skal gjøres. Greit å smi når man først føler seg litt tiltaksrik. ;) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cubic Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Tøff! Burde fått laget meg en tråd jeg og :o Siter '01 VW Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Spesielt, slakta en gorilla baki der:p Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coacharen Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 kor fekk du tak i det stoffe du har i bagasjeromme ? :) Siter Golf 3 GTI 8v 97, colour concept. http://www.bilforumet.no/golf-iii/206308-coacharen-s-golf-gti.html Toyota Camry 2,0 87, bilcross prosjekt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Bare å lage det, moro å se andre biler i nærområdet. ;) i dag monterte jeg gamecube og en ypperlig bryter, kan legge ut bilder i morgen. Røk også termostaten, så skal forsøke å bytte denne i morgen.... Stoffet er kjøpt hos Stoff og Stil, tror adressen er stoffogstil.no... Du finner det på Google i alle fall, sendes i oppkrav og koster ikke all verden. :) jegh betalte i alle fall under 500,- og har mer igjen. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg