klovnster Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 borre hull da vettu ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Men skjønte ikke helt hvor jeg kan borre :P kan jeg borre i isolasjonen nederst i motorrommet? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 kan prøve å ta bilde av der jeg har borra.. er litt til høyre for midten, ganske høyt oppe.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Da fikk jeg sett bilen "live". Jeg satt baki E36'en til en kompis og vinket som en gal til deg. Kan tenkte meg at du tenkte at jeg var rar, siden du ikke vet hvem jeg er, men det var altså meg. Frisk bil!:D Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Hehe, var det deg det, altså? :P satt å stusset på det, skjønner du.. :P takk for det :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cubic Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Fælt med Moldefolk dah :p Siter '01 VW Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Hehe, ja! Håper vi kan stille oss sammen på lokale treff osv. mtp at vi kjører VW. Hvem er du da. Cubic? :) (Noen som vet noe om treff på f.eks glamox i år?) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Står ingenting om d på vwaudi-club enda i alle fall.. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cubic Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Hehe, ja! Håper vi kan stille oss sammen på lokale treff osv. mtp at vi kjører VW. Hvem er du da. Cubic? :) (Noen som vet noe om treff på f.eks glamox i år?) Hehe, nja - bor og jobber i Molde. Er relativt ny på bil igrunn :p Skaffa jo meg en Polo da så ble jeg glad i den :) Siter '01 VW Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Da var sommerdekk på plass :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cubic Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 oO, allerede! Pent iallefall, hehe. Spørs om jeg må legge om selv snart også ;) Siter '01 VW Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Tøft! :thumb Dim på felg, dekk ET osv..? :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Skraper bak, desverre, pga. elendige veier til og fra huset mitt :( (ca. 1 mil fra sentrum..) Vet ikke ET, men MÅ spaces 20mm for å passe på bilen :P dimmen på dekkene er 195.45.15 :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Da fikk jeg sett deg fra min egen bil, jo. Fin utførelse på stereoanlegget i bagasjen! Låter det bra? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Spiller greit det ja. :) skal stramme opp bakveggen og trekke om stoffet på nytt så snart snøen forsvinner nå. ;) har du noe anlegg i golfen din eller? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg