klovnster Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 da kan jeg ikke si noe annet enn at JVC ikke er det samme som kvalitet når det gjelder bilstereo :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Har jo ikke med JVCen min å gjøre, er Soundstreamen jeg snakker om :P den gamle subforsterkeren :) Da skjønner jeg hvorfor du ikke skjønte ^^ tenkte på monoblokka ja ;) Kunne du tatt et bilde av hvordan strømkabelen ligger i din bil forresten? Kunne tenkt meg å lagt en ekstra strømkabel til xbox-prosjektet :) Er det noen strømledninger i motorrommet som går med tenninga, som jeg kan stjele strøm fra forresten? Tenkte å drive et lite neonlys, som skal ligge bak grillen :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 ah, da så :p målt spenning? hvordan er subber/subben kobla? har du skikkelige kabler? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 ah, da så :p målt spenning? hvordan er subber/subben kobla? har du skikkelige kabler? Har ikke målt spenning, men de hadde gjort det på verkstedet... Kan alltids måle igjen, når jeg orker å ta den ut i bilen igjen ^^ Den er koplet i 2ohm på den (begge spolene rett på), vet ikke om det er noen annen måte jeg kan prøve å kople på? Kablene er helt greie, ikke voldsomt dyre greier, men fin tykkelse :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 hvor tykke da? :P hehe.. viktig med tykke gode kabler fra både + og minus.. hvor har du kobla minus? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Vet ikke tykkelsen i tall :P i Primeraen var den koplet i setebeltefestet bak, og i Poloen er den koplet på en plass i bagasjerommet? Tenkte jeg skulle legge ny fra setebeltefestet her også :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 jeg har i setebeltefestene og på batteriet.. men det er kanskje litt overkill for ditt anlegg :) jod jording er veldig viktig, og kan godt hende det løser problemet ditt :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Kan gi det et forsøk, kan legge opp den nye i tillegg til den gamle :) kunne det hjulpet med bedre batteri/kondensator? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 kondensator hjelper ikke nei.. nytt batteri er alltid bra ;) pass på å kjøp et skikkelig batteri.. f.ks kinetik fra http://www.morel.no ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Hadde tenkt på det merket når jeg skulle bytte ja ^^ kunne du tatt et bilde av hvordan du har lagt strømkabelen fra motorrommet forresten? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 orker ikke demontere :p menneh.. jeg har borra hull i torpedoveggen jeg.. så dratt strømakbelen ut bak der sikringene er, over sikeringene, ned på venstre side, så under listene/teppet :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Tusen takk, akkurat et slikt bilde jeg trengte ;) er for trangt til en ekstra kabel der den jeg har nå ligger se.. :P Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 hehe, er ikke best plass uten borr der nei :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Da var grillen ordnet med nye fester, kommer bilde så snart jeg får tid til å ta på dagtid, mens det fortsatt er lyst :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg