pokerfaceoOo Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 vist den starter og stopper igjenn så er det som regel startsperren. lyser det en nøkkel i displaye? jeg jobber som bilmekaniker. har kodet opp en del nøkkler på grunn av startsperren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokerfaceoOo Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 den nkkelen skal lyse. men den skal ikke blinke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Ja, nøkkelen blinker. Men får alltid start på bilen ja.. Bare prøver et par ganger. Skal få nye nøkler snart, siden jeg bare har én, tenkte å skaffe meg to nye. Er nok det lille loddetrikset som står forklart tidligere som fikser dette.. Men først må jeg få meg en oversikt over paneler og skruer før jeg begynner å knote, A4 er en helt ny bil for meg (fikk den på mandag), og jeg vil nødig greie å knekke noe, eller kewke startsperren helt. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexan0204 Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Har samme problem. Flaut og stå i parkeringshuset å starte gang på gang.... Jeg har en reservenøkkel og kan prøve med den. Men hvis ikke, hvordan kommer jeg til kablene hvis jeg skal prøve å lodde? Skal sies at varsellampe for batteriet lyser etter den dør ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 (endret) ikke noe unormalt i at batterilampa lyser når bilen dør ut. Lampa skal lyse når batteriet ikke får lading og det gjør den jo ikke når motoren ikke sviver. Har sett flere guider på hvordan man kommer til ledningene og hvordan de skal loddes. Bare å søke, menner at det ligger i hvert fall en her inne også. PS. Ja, jeg ser det er en gammel tråd, men siste sp. er jo ikke så gamelt da. edit: vet ikke om det står så mye om hvordan du kommer til, men i hvert fall et par bilder om det viser seg at du må lodde startsperra Endret Januar 23, 2012 av - Pal - Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BM257 Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Kjenner meg igjen i denne, kan være slitte nøkkelspor, jeg begynte å bruke reservenøkkelen i stedet og har ikke hatt problemet siden! Siter Audi A4 1,8 (1996) Audi A4 1,8t Quattro (2002) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg