-Matsi- Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Det service-displayet med de grønne og gule prikkene lurere på hvordan jeg kan få resete!? Det er tatt service på bilen min, men jeg kunne tenk meg å resete det displayet, er så iriterende at det er helt nede på bånn, og lyser rødt og service lyset lyser. Noen som kan si hvordan jeg kan gjøre dette?:).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuetZal Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 må ha et diagnose apparat då. skulle tro de gjorde dette da de tok service. er vanlig å gjøre det ivertfall Siter Volvo 940 TiC stv 97` Bmw 525 90` http://www.bilforumet.no/5-serien/186658-525-e34-prosjekt-tr-d.html Volvo 240 gl 81` ( X ambasadebil) *solgt* bilcross: volvo 240, b23-83` *solgt* opel kadett ,b23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille79 Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Bare stikk på bmw og hør om de vil gjøre det for deg.. har jeg selv gjort flere ganger.. det tar dem 2 min og koble til en slik resetter... ellers er det prosedyrer på det om du søker litt på nett. mener du ska jorde pinne 7 i diagnosepluggen og litt sånn.. men for all del, sjekk ut nøye før du gjør noe selv.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Hvis det er m20 motor, kan du sette en ledning mellom pinne 7 og pinne 19 på diagnosekontakten. Deretter skrur du på tenningen og venter 10 sekund. Da resetter oljelyset seg. Skal du ha bort inspection også, skrur du av tenningen og skrur den på igjen. Så er det bare å vente til inspection forsvinner. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Matsi- Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 ok. takk for hjelpen:).. trur eg safer med å ta en tur oppom bmw for å vera på den sikre siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg