Gå til innhold

Problemer med Pioneer DEH-P8600MP

Ranger emnet


CV-Gunnar

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Her om dagen skulle jeg skifte cd i spillern og plutselig ville den ikke åpne seg! Displayet åpner seg automatisk på denne spillern, men nå vil den ikke gå opp.

Den åpner seg litt men går liksom ikke ut i d siste "hakket" så får ikke skifta plate.

Spillern har stått rolig hele tiden og aldri blitt herja med. Alt annet fungerer utmerket på den utenom dette.

Noen meninger om hva feilen er?

 

Snakka med den lokale bilstereobutikken for å få noen tips, noe som var til lite hjelp. Fikk bare beskjed om å sende den inn til rep og hvis jeg ikke hadde kvittering ble den bare returnert pga den KAN være stjelt. Å jeg mangler kvittering (kjøpte den brukt selv her på forumet)

Stemmer dette med kvittering?

 

Link til spillern: http://www.pioneer.no/no/products/archive/DEH-P8600MP/index.html

 

Håper på hjelp fra dere eksperter. Er desperat nå!

 

Mvh.

Gunnar:)

CV! Stroker PRO 15

Rockford Fosgate T40001BD

Kinetik HC2400

Club 140dB+ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro du har lite å slå i bordet med, når du iallefall ikke engang har en kvittering av kjøpet.

Men hvis du så kjenner noen små tekniske kompiser, kan du jo alltid få de til å ta en titt på den?

 

Er det sånn at du selv kan "tune" spillerens grader?

Det som ikke helt fungerer?

 

Når du skriver tune spillerens grader mener du å dra den opp?

Har prøv det men sitter helt fast, redd for at hele displayet skal knekke av hehe.

CV! Stroker PRO 15

Rockford Fosgate T40001BD

Kinetik HC2400

Club 140dB+ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja på en måte så er det jo det. Den går jo bare halvveis ut så cd'en får ikke plass til å komme ut.

Kan det være noen slags form for drev som kan være ødelagt?

 

Ble vanskelig å forklare for meg dette da jeg ikke er noen spesialist:P

 

Håper på mere hjelp:)

CV! Stroker PRO 15

Rockford Fosgate T40001BD

Kinetik HC2400

Club 140dB+ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja på en måte så er det jo det. Den går jo bare halvveis ut så cd'en får ikke plass til å komme ut.

Kan det være noen slags form for drev som kan være ødelagt?

 

Ble vanskelig å forklare for meg dette da jeg ikke er noen spesialist:P

 

Håper på mere hjelp:)

 

Resett all strøm på spilleren og koble til igjen etter et minutt eller to. Det kan hende det kommer ut automatisk nå. Hvis ikke prøv igjen manuelt. Går det fortsatt ikke prøv å trykk forsiktig på frontpanelet på forskjellige steder mens du prøver å kjøre ut drevet igjen. Kommmer det fremdeles ikke ut er det en feil i motormekanismen eller det ene flatpanelet som går fra frontpanelet til hovedkortet i spilleren som har fått seg en liten knekk. Dette skjer da detta strømpanelet beveger seg hver gang du skifter cd'er og dekkes normalt ikke på garantien heller pga det er en bruksgjenstand. Dette kan du skifte selv hvis du er litt nevekyndig. Eller vi kan fikse det for deg. Ingen andre bak her som kan hjelpe deg ser det ut for.

 

Det du også kan gjøre hvis du har mista garantilappen. Gå dit du kjøpte den. De har deg på dataen der garantert. Be om kvittering på spilleren og gi dem serienummeret på spilleren. Si du skal bruke det på forsikring på bilen. Når du har fått det takker du og sier by the way, jeg skal ha dette fikset først. Så får de på kjeften sin fordi de prøvde å lure seg unna i starten.

 

mvh

per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka med den lokale bilstereobutikken for å få noen tips, noe som var til lite hjelp. Fikk bare beskjed om å sende den inn til rep og hvis jeg ikke hadde kvittering ble den bare returnert pga den KAN være stjelt. Å jeg mangler kvittering (kjøpte den brukt selv her på forumet)

Stemmer dette med kvittering?

 

Link til spillern: http://www.pioneer.no/no/products/archive/DEH-P8600MP/index.html

 

Håper på hjelp fra dere eksperter. Er desperat nå!

 

Mvh.

Gunnar:)

 

Der ser du servicen i Norge, bare lureri. Selvsagt skal butikken ha kopi av salgskvittteringen. Trenger du kopi skal du ha en. Eller prøv trikset mitt i den andre meldingen min, den fungerer godt for det har jeg selv vært borti. Siste råd forbrukerrådet!

 

Denne spilleren har bedre lyd enn 9600MP spilleren. Knallspiller den du sitter med. Gidder du ikke bale med den kjøper jeg den av deg slik den er i ødelagt tilstand. Gi meg et bud hvis interessert i privat melding.

 

Vi har mange kunder på jakt etter slike spillere, nye eller brukte. Synd de gikk ut av produksjon!

 

mvh

per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du servicen i Norge, bare lureri. Selvsagt skal butikken ha kopi av salgskvittteringen. Trenger du kopi skal du ha en. Eller prøv trikset mitt i den andre meldingen min, den fungerer godt for det har jeg selv vært borti. Siste råd forbrukerrådet!

 

Denne spilleren har bedre lyd enn 9600MP spilleren. Knallspiller den du sitter med. Gidder du ikke bale med den kjøper jeg den av deg slik den er i ødelagt tilstand. Gi meg et bud hvis interessert i privat melding.

 

Vi har mange kunder på jakt etter slike spillere, nye eller brukte. Synd de gikk ut av produksjon!

 

mvh

per

 

PM sendt!:)

CV! Stroker PRO 15

Rockford Fosgate T40001BD

Kinetik HC2400

Club 140dB+ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår