Gå til innhold

Audi_80/nsr_wannabe: Ford Mondeo - langtidsprosjekt

Ranger emnet


Audi_80/nsr_wannabe

Anbefalte innlegg

Tenkte og legge ut litt bilder av "prosjektet" mitt, vil hørre andres meninger osv. Blir et lite langtidsprosjekt pga. penger og plass.

 

Slik så den ut før jeg kjøpte den:

 

DSC00078.jpg

 

DSC00075.jpg

 

DSC00076.jpg

 

DSC00080.jpg

 

DSC00081.jpg

 

DSC00082.jpg

 

DSC00083.jpg

 

DSC00087.jpg

 

Kjøpte meg RS felger og frontfanger for 400 kr.

 

DSC00089.jpg

 

Av fronten, uten felgene, er litt sparkel på den ene siden, og litt småriper.

 

DSC00094.jpg

 

DSC00093.jpg

 

Så fikk jeg lakkert felgene

 

DSC00100.jpg

 

DSC00102.jpg

 

DSC00105.jpg

 

Nye pærene (parklys)

 

DSC00106.jpg

 

DSC00108.jpg

 

Måtte butte dempere, pga. de var ganske dårlige. Forskjellen på fjørene fremme.

 

DSC00208.jpg

 

Bilder etter senking, fått noen stygge grøftelys og.

 

DSC00209.jpg

 

DSC00210.jpg

 

Skulle egentlig ha en annen spoiler, men fikke denne RS spoileren for 100 kr. Så da sier det seg selv.

 

HPIM1174.jpg

 

Byttet trekk, hehe, tenkte på nye stoler fremme og skinn bak, men pga. elektriske seter, og veldi gode stoler, følte jeg ikke noe vits i og bytte.

 

HPIM1175.jpg

 

HPIM1178.jpg

 

Lakkert litt, er usikker på hva mer jeg skal lakkere, kom med forslag :m'm:

 

HPIM1176.jpg

 

HPIM1177.jpg

 

Bassreflex røyr, hehe, er ikke ferdi med anlegget.

 

HPIM1180.jpg

 

Dårligt bilde av "fotstøtten" slik blir alle pedaler.

 

HPIM1183.jpg

 

Ikke mye forandringer enda, bare filter. Som skal fikses litt på.

 

HPIM1182.jpg

 

Planer videre er:

 

Combat Frontfanger

Combat Bakfanger (bestilt)

Combat Sidekjørt (bestilt)

Nye høytalere i dørene, framme og bak, + ny sub (er?)

Sote alle ruter

Få bort rusten, og ta vekk emblemer og hel lakkere bilen svart mettalic.

Chrome felgene?

Elektriske M3 speil med blinklys (bestilt, og ankomt)

2 målere i A-stolpe (kjøpt, men ikke montert)

Effektanleg

 

Må få den vasket og støvsugt og ser jeg, hehe.

 

Så er jeg ikke helt sikker, bare og komme med forslag.

Bil nå:

Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3"

x-biler:

Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod.

Audi 80 85mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns igrunnen, at det ble litt jalla med setetrekk osv. jeg og. Men samtidig som jeg syntes det var stygt med det gamle trekket. Bare og komme med et forslag, til hva jeg kan gjøre med det. Bare du ikke sier org. trekk, hehe. Lakkinga innvendigt da? Ble det og jalla?

 

:thanks btw

 

Og parklysa er vanlige nå, pga. det så dumt ut, når jeg fikk på grøfte/tåkelysa.

Bil nå:

Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3"

x-biler:

Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod.

Audi 80 85mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns igrunnen, at det ble litt jalla med setetrekk osv. jeg og. Men samtidig som jeg syntes det var stygt med det gamle trekket. Bare og komme med et forslag, til hva jeg kan gjøre med det. Bare du ikke sier org. trekk, hehe. Lakkinga innvendigt da? Ble det og jalla?

 

:thanks btw

 

Og parklysa er vanlige nå, pga. det så dumt ut, når jeg fikk på grøfte/tåkelysa.

 

Det er bedre med orginalt utsende enn med de setetrekkene...lakkeringa er helt grei, men ser litt halveis ut når du bare har lakkert et deksel ytterst. Men nå er jeg litt orginal freak når det gjelder sånnt, så ikke hør på alt jeg sier. :P har du flere bilder fra siden etter senking?

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på Boosti's kommentar der, er selv fan av orginalt. Ikke alt må være orginalt men det er ikke alltid det hjelper å feks lakkere plast i interiøret sånn halveis. Men hvorfor lakke RS felgene? Var det null håp om å restaurere dem? De var nydelig orignale! Bare de hadde vært pusset opp da =) Likte kanten på de når de ikke var lakkert.

 

Og ja, setetrekkene (buuu) =)

 

Håper på senkbilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser at du tenkte deg svart metallic lakk utvendig etterhvert... da kan du bare hive de der setetrekkene, for om du er ute etter en strøken bil hører de hjemme på dynga. ville heller ikke gått for rødt interiør, da etter min mening blir mye tøffere om du f.eks kjører en helsvart linje både invendig og utvendig...

 

Ellers er det bare å stå på så får du deg nok en fin bil tilslutt!

VR6 POWER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boosti: Orginalt, er noe jeg ikke liker, ihvertfal ikke på den bilen. Så kom heller med forslag til hva jeg faktisk bør kjøpe, utenom og ha det orginalt. Kan ta noen bilder av bilen idag av senka=)

 

pLxr: De felgene var myye styggerene, enn det du så på bildet. Jeg fant ut jeg skulle lakkere, og lakkerte i den fargen lakkeren, syntes passet best til min bil.

 

Bare for og få et par ting klart, jeg er ikke typen som liker det orginalt, slik som dere. Og målet med denne bilen er, svart bil med røde detaljer.

 

Noen som klarer og chrome de RS felgene mine i PS?=) Og gjerne få bilen svart i samme sleng, for og se hvordan det hadde passet.

Bil nå:

Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3"

x-biler:

Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod.

Audi 80 85mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen bilder, dårlig pga. regn.

 

HPIM1185.jpg

 

HPIM1186.jpg

 

HPIM1187.jpg

 

Noen som har lysst og få bilen svart metaliic i PS, og et bilde me svart metallic, og chrome RS felgene mine?

 

Hadde satt veldi pris på det, siden jeg ikke kan med det selv, og ikke har program.

Bil nå:

Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3"

x-biler:

Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod.

Audi 80 85mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår