tahustvedt Skrevet Juli 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2002 ...for det er jo det man gjør på veier. Var ute og kjørte en tur på søndag. Det er mange bra veier her (indre Troms) hvis man svinger av E6 og utforsker litt. Synd at det er så dårlig asfalt mange steder. Veien på bildet over hadde veldig bra asfalt og vannvittig bra svinger i flere kilometer. :) Tor Arne Siter Min 3S-GE. SUGEMOTOR! Hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juli 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2002 Originally posted by tahustvedt ...for det er jo det man gjør på veier. Var ute og kjørte en tur på søndag. Det er mange bra veier her (indre Troms) hvis man svinger av E6 og utforsker litt. Synd at det er så dårlig asfalt mange steder. Veien på bildet over hadde veldig bra asfalt og vannvittig bra svinger i flere kilometer. :) Tor Arne Haha. phett skilt :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 oj det er flere slike veier i indre vestfold også. morro å kjøre der :) men det er dårlig asfalt noen steder :( også er det lite purk der ute så er det bare å gi gass Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Veien mellom Fetsund og Mysen (snarveien rundt Oslo på vei til Rudskogen) er stedvis underholdende å kjøre også :) OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 At det er mye brae veier i indre troms kan jeg skrive under på ja.. Da jeg har kjørt der i 1xx km/t (Lovlig !!!!!!) ganske mye.. At det er en del dårlig asfalt kan e å skrive under på.. Da jeg har vel vært med å ødelagt litt sjøl :o Autoværn mangler det å mange plasser (Ikke greit å merke at ene beltet på leo`en tar med seg hele greia) :D Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 lovlig?? :eek: Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tahustvedt Skrevet Juli 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 lovlig med Leo'n! :) Tonnevis med larveføtter og diger kanon på toppen! Siter Min 3S-GE. SUGEMOTOR! Hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 En Leo går da ikke fortere enn 70 på en god dag? Hadde forøvrig min i 72 eller noe slikt! Eks vognfører på Leo.. :cool: Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tahustvedt Skrevet Juli 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Åja... kjenner ikke tanks så godt. Helikoptere er min spesialitet. :) Tor Arne Siter Min 3S-GE. SUGEMOTOR! Hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 hæææ? leo? Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Leo er forkortelse for Leopard, som i stridsvognen til det norske forsvar. Når du blir gammel nok, får du kansje litt mere kjennskap til den... ;) Men jeg kjørte lovlig ja.. Men det var med en hvit volvo 940 turbo.. Som var "unniformert" med Forsvaret.. Å har blålys og sirener :) Utrykningskjøring er morro !!!!!!!!!! :D Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 1, 2002 Rapporter Share Skrevet August 1, 2002 Originally posted by Ost Veien mellom Fetsund og Mysen (snarveien rundt Oslo på vei til Rudskogen) er stedvis underholdende å kjøre også :) OZzzt zzzz Gjørte veien fra Festsund brua til grensa til østfoll på ca 15 min i pappas Subaru Impreza 1,6 jeg! :D det var morro !!!! de veiene utover der om høsten/våren når det er tørt men ikke så mye løv og dritt på trærene er morroe ja ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg