Gå til innhold

tv2 bil burner?

Ranger emnet


volvo140lover

Anbefalte innlegg

Tror fisen min lukter bedre enn wunderbaum. Det meste lukter bedre enn baum. Vet ikke hva noen baum heter, men stort sett alle jeg har vært borti har en sånn ''tykk'' kvalmende lukt. Nei, da kjører jeg heller med en dau rotte under setet.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror fisen min lukter bedre enn wunderbaum. Det meste lukter bedre enn baum. Vet ikke hva noen baum heter, men stort sett alle jeg har vært borti har en sånn ''tykk'' kvalmende lukt. Nei, da kjører jeg heller med en dau rotte under setet.

 

Tviler sterkt på at noens fis lukter bedre en baum uten å si no stygt om fisen til folk flest eller fornærme andre som digger baum. Men, men..

 

Smaken er som baken sier nå jeg.

 

Selv liker jeg et par baumer(mest jordbær, vanilje og black classic).

 

Du har nok møtt et par som drar hele baumen ut av posen med en gang og fått lukta i halsen,

da lukter det veldig sterkt men baumen varer da bare en dag eller 2 ettersom det er meninga at man skal bare ska dra av ca.1/5 av posen.

 

styrken til lukta er så sterk pga det er beregnet at den ska vare hele uka om du følger bruksanvisningen selvfølgelig :3

Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lånte en gammal audi en gang som lukta helt jævlig, og jeg fant faen ikke ut hvor det kom fra. Viste seg at det lå en haug med baum gjemt under en haug med papirer i hanskerommet. Heiv hele dritten jeg:D

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at noens fis lukter bedre en baum uten å si no stygt om fisen til folk flest eller fornærme andre som digger baum. Men, men..

 

Smaken er som baken sier nå jeg.

 

Selv liker jeg et par baumer(mest jordbær, vanilje og black classic).

 

Du har nok møtt et par som drar hele baumen ut av posen med en gang og fått lukta i halsen,

da lukter det veldig sterkt men baumen varer da bare en dag eller 2 ettersom det er meninga at man skal bare ska dra av ca.1/5 av posen.

 

styrken til lukta er så sterk pga det er beregnet at den ska vare hele uka om du følger bruksanvisningen selvfølgelig :3

 

 

jeg har 50+ å alle er åpna helt! å det lukter ennå:P baums lukter NYDELIG:volvopower:

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, som sagt er smaken som baken. Første Volvoen jeg kjøpte, så hang det en vanilje-baum i bakdøren. Ble så kvalm av lukta at jeg kastet den ut like etter innkjørselen til selgeren...

Har også blitt utsatt for baumterror av typen Fantasia... Denne gikk like fort ut da jeg fat den i luftekanalen for fotvarme...

 

Jeg for min del foretrekker Poppy, helst da med jordbær eller sitronduft.. Dette holder lenge for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår