volvo140lover Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=197168 dette er liksom råne norge:P Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Hahahaaha! Sjefen hennes ble sikkert kjempefornøyd... Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 "Wunderbaum må man jo ha, må ha god lukt i bilen" :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 lol! Var ihvertfall en sinnsyk røyksky som velvet ut av hjulbuene:P Sitter her å knekker meg av latter. Det var årets:win Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iskremmannen Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 "Wunderbaum må man jo ha, må ha god lukt i bilen" :D må man ikke ? ;O Siter Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Som jeg nevner overalt der det kommer opp; Baum lukter bajs. Kan likegodt sitte å fise i bilen. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kw200sx Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Som jeg nevner overalt der det kommer opp; Baum lukter bajs. Kan likegodt sitte å fise i bilen. hehehehe, tror du virkelig fisen din lukter wunderbaum.. :thumb Hvilken type forresten..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Tror fisen min lukter bedre enn wunderbaum. Det meste lukter bedre enn baum. Vet ikke hva noen baum heter, men stort sett alle jeg har vært borti har en sånn ''tykk'' kvalmende lukt. Nei, da kjører jeg heller med en dau rotte under setet. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iskremmannen Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Tror fisen min lukter bedre enn wunderbaum. Det meste lukter bedre enn baum. Vet ikke hva noen baum heter, men stort sett alle jeg har vært borti har en sånn ''tykk'' kvalmende lukt. Nei, da kjører jeg heller med en dau rotte under setet. Tviler sterkt på at noens fis lukter bedre en baum uten å si no stygt om fisen til folk flest eller fornærme andre som digger baum. Men, men.. Smaken er som baken sier nå jeg. Selv liker jeg et par baumer(mest jordbær, vanilje og black classic). Du har nok møtt et par som drar hele baumen ut av posen med en gang og fått lukta i halsen, da lukter det veldig sterkt men baumen varer da bare en dag eller 2 ettersom det er meninga at man skal bare ska dra av ca.1/5 av posen. styrken til lukta er så sterk pga det er beregnet at den ska vare hele uka om du følger bruksanvisningen selvfølgelig :3 Siter Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Lånte en gammal audi en gang som lukta helt jævlig, og jeg fant faen ikke ut hvor det kom fra. Viste seg at det lå en haug med baum gjemt under en haug med papirer i hanskerommet. Heiv hele dritten jeg:D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Tviler sterkt på at noens fis lukter bedre en baum uten å si no stygt om fisen til folk flest eller fornærme andre som digger baum. Men, men.. Smaken er som baken sier nå jeg. Selv liker jeg et par baumer(mest jordbær, vanilje og black classic). Du har nok møtt et par som drar hele baumen ut av posen med en gang og fått lukta i halsen, da lukter det veldig sterkt men baumen varer da bare en dag eller 2 ettersom det er meninga at man skal bare ska dra av ca.1/5 av posen. styrken til lukta er så sterk pga det er beregnet at den ska vare hele uka om du følger bruksanvisningen selvfølgelig :3 jeg har 50+ å alle er åpna helt! å det lukter ennå:P baums lukter NYDELIG:volvopower: Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Fy faen ass. Da hadde jeg heller tatt bussen. 50+? Kan umulig være sunt... Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Misforstå rett, jeg er ikke imot Wunderbaum, når du henger opp over 500stk i bilen kan det ikke lukte godt... Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Morsom uhøytidlig repotasje :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 jaja, som sagt er smaken som baken. Første Volvoen jeg kjøpte, så hang det en vanilje-baum i bakdøren. Ble så kvalm av lukta at jeg kastet den ut like etter innkjørselen til selgeren... Har også blitt utsatt for baumterror av typen Fantasia... Denne gikk like fort ut da jeg fat den i luftekanalen for fotvarme... Jeg for min del foretrekker Poppy, helst da med jordbær eller sitronduft.. Dette holder lenge for meg... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg