LoW RiDeR Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Holder på å mekke anlegg i bilen. Mens jeg holdt på i helgen klarte jeg å putte noen ledninger der de ikke skulle puttes, noe som resulterte i ukonfortable lyder i høyttalerene og en brent spiller. Kjipe saker. Lurer derfor på om det er noen som har en orginal Audi spiller til meg? Av denne typen: Og btw, så tok jeg en god del bilder mens jeg holdt på som jeg kan legge ut hvis noen er interessert i å få oppskrift på å trekke ledninger... Kan også vise hvor ledninger IKKE skal puttes for å spare spilleren :) :lol Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Det var ikke bra, men er nok ikke umulig å få tak i ny spiller. Nå har du jo muligheten til å oppgradere også :) Post bilder av kabeltrekking. Alltid greit å se hvilke løsninger folk går for. Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 kunne jo selvsagt oppgradert ja, men har lyst til å bruke orginal spiller for da funker cdshifteren og cdinfo i kjørecomputer'n.. Kanskje ikke noen über-god grunn til å ikke sette inn en ny og bedre spiller men... Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Finnes vel kanskje overganger fra div. merker til Audi kjørecomputer? Desutten, hvis du kjøper spiller med støtte for mp3 og/eller iPod trenger du ikke cd-veksler. Dine to problemer løst? :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Finnes vel kanskje overganger fra div. merker til Audi kjørecomputer? Desutten, hvis du kjøper spiller med støtte for mp3 og/eller iPod trenger du ikke cd-veksler. Dine to problemer løst? :op: Har ikke funnet en slik overgang, og har sett ganske mye.. Mp3 cd spiller gjør vel egentlig samme susen ja... men..... Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 tror eg har liggende en orginal spiller, og den brukes ikke.. ipod + http://www.pioneer.no/no/products/25/121/61/DEH-P4900IB/index.html = guuuud shitt.. god lydkvalitet og 20 gig me hip hop :D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg