DaButcher Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Gjør som meg!:) Kjøp nye reflektorklips på volvo, demonter lykta, vask den hvite "kassa" og spray hele greia svart inni med svart bilxtra-lakk elns;) Nye klips fordi du garantert kommer til å måtte ødelegge de som er der (3 på hver lykt). jeg har demontert tre lykter uten å knekke et eneste klips. Fjernet de med frk høyre Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersTM Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Går utifra at du har mer skills enn meg og kanskje volvo140lover da.. Jeg bare reiv de av! Er jo ikke så dyre at det gjør noe men;) Har forresten 30% rabatt på volvo elns:D Overdrev litt med at man "garantert kommer til å måtte ødelegge de som er der", men faren der der:) Men nok OT. Siter Volvo 240 GL 1989 - http://www.bilforumet.no/200-serien/170378-anderstm-volvo-240-1989-a-2.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Nye baklys Skal vel lakke pærene litt, så de ikke vises så godt. Er oransje pærer i atm. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Man får kjøpt pærer som er chrome på, så du får ikke den orange gjenspeilingen. Kjøpte mine på Mekk, kosta 60 kr for 2. :) Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Man får kjøpt pærer som er chrome på, så du får ikke den orange gjenspeilingen. Kjøpte mine på Mekk, kosta 60 kr for 2. :) Åh, det var jo ikke så ille :) Takk for tipset! Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Skulle bare mangle! :D Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 strøken bil. Som vi sier på sørlandet DØDLA fin bil;) Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Dødla fin bil du har der:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 (endret) Oppdatert bilde: Bilen går nå på 100% E85, og jeg har tenkt å kjøre turbo kombinert med E85. Så jeg må handle inn noen større dyser til turbokonvertering, også er det snakk om å kjøpe Holset turbo i stedet for 13c. Det som tar sånn tid nå er egentlig å få byttet bunnpanne, siden jeg trenger bukk og litt ekstra hjelp. Endret Mai 11, 2009 av StiligeCecilie NONE OF YOUR BUSINESS Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Holset turbo ja... :P Skjønner ikke hva du skal med det enda, da du ikke skal lade noe særlig? Den lader MYE tregere enn en 13c, du må ha mer customdeler som eksos, oljetur og retur, nye slanger og rør også. Tviler på du tjener noe særlig på det til ditt bruk. Har du for mye penger og vil ha enda mer arbeid er det bare å kjøre på! ;) Bunnpannen er byttet på et par timer med elefantjekken til Andrè på parkeringsplassen hos dere. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Holset turbo ja... :P Skjønner ikke hva du skal med det enda, da du ikke skal lade noe særlig? Den lader MYE tregere enn en 13c, du må ha mer customdeler som eksos, oljetur og retur, nye slanger og rør også. Tviler på du tjener noe særlig på det til ditt bruk. Har du for mye penger og vil ha enda mer arbeid er det bare å kjøre på! ;) Bunnpannen er byttet på et par timer med elefantjekken til Andrè på parkeringsplassen hos dere. Whatever, whatever, I do what I want! Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersG Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Kult. Hva måtte til for å konvertere? Turbolag er kult, kjør stor Holset-turbo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Kult. Hva måtte til for å konvertere? Turbolag er kult, kjør stor Holset-turbo! Ok, skal se om jeg klarer å huske alt :P : Turbodyser (og større dyser enn dem for E85), formotstander til dysene, tenningshjerne 940 turbo, turbohjerne, oljeretur-mod i bunnpanne, intercooler og brackerter, trykkrør, turbo, downpipe fra 240 turbo, sportsluftfilter, div slanger og rør og TURBOEMBLEM i grillen ;) Kan godt være jeg har glemt noe nå, lol. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersG Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Rektig rektig... F+T er mer egnet enn FK/FT hvis man tenker kjøre på honning og gress (bioethanol). Funker det bra? Hvilken modell er bil og motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Rektig rektig... F+T er mer egnet enn FK/FT hvis man tenker kjøre på honning og gress (bioethanol). Funker det bra? Hvilken modell er bil og motor? Det er en 89 modell med b230f motor. Det går ganske greit, jeg synes bilen drar bedre og den er litt stillere. Den er bare litt treg å starte når den er kald. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg