StiligeCecilie Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Da er det vel bare å lakkere/matte ned inni dem også?:) Ja, men samtidig, så synes jeg lyktene ser skitten ut.. :S Haha, det er bare jeg som synes det... Nei, jeg får bare beholde alt hvitt og ubesudlet. Hehe. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Ok, men jeg ville ikke ha det, så jeg tok det bort. Det gjorde du helt rett i! :P Mimrer enda om da vi hentet bilen... "Jag är en ekte raggare, raggare, raggare" Var blodharry den bilen ja... Du/vi har reddet den fra et trist liv i sogn. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Flott bil:) Og nydelige bilder, er du fotograf du eller? Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Fin Volvo! Syns absolutt du bør gå for svarte hovedlykter.. Samt spraye et tynt lag med sølvfarget lakk på blinklyspærene forran. Da syns ikke noe oransj farge gjennom glasset, utenom når du blinker da. :) Evt, kjøp sølvfarget blinklyspærer.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Flott bil:) Og nydelige bilder, er du fotograf du eller? Amatørfotograf. Jeg går på Media og Kommunikasjon :) Har et Nikon D40 som jeg fikk av min far. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Fin Volvo! Syns absolutt du bør gå for svarte hovedlykter.. Samt spraye et tynt lag med sølvfarget lakk på blinklyspærene forran. Da syns ikke noe oransj farge gjennom glasset, utenom når du blinker da. :) Evt, kjøp sølvfarget blinklyspærer.. Takker :) Ja, dte blir vel noe sånt. Eller LED lys :S Lol. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Det gjorde du helt rett i! :P Mimrer enda om da vi hentet bilen... "Jag är en ekte raggare, raggare, raggare" Var blodharry den bilen ja... Du/vi har reddet den fra et trist liv i sogn. :) Artig tur det, ja ;D Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 hva vil det si å gjør lyktene svarte? er det en slaks soting? må proffe gjør det? pris?:D syns dt er dritt konge med svarte lykter:P ER DET LOV(A):D ? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Vi snakker om å lakkere det feltet nedenfor reflektoren matt sort. Ikke reflektoren, ikke glasset, men det området nedenfor, inne i lykten om du forstår. :) Det er fullt lovlig det. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Og atm, så er jeg usikker på om jeg vil ha "hvite" eller "sorte" lykter. Uansett, så har jeg bare fått lakket èn lykt: men den ser jo svart ut?:P eller mørkere.. hvor mye koster det? eller gjør man det selv med en spray boks?:P mye jobb?:D sorry for at jeg går offtopic:S men syns du skal gå for sorte lykter:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Og atm, så er jeg usikker på om jeg vil ha "hvite" eller "sorte" lykter. Uansett, så har jeg bare fått lakket èn lykt: men den ser jo svart ut?:P eller mørkere.. hvor mye koster det? eller gjør man det selv med en spray boks?:P mye jobb?:D sorry for at jeg går offtopic:S men syns du skal gå for sorte lykter:D Gjør det med sprayboks: skrur av lykten, tar av glasset, pakker inn reflektoren i noe og sprayer sort. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Jeg likte egentlig bilen din bedre med hvitt. Hadde kanskje blitt penere om det var litt mørkere blink/park. Den lykten du har sortet er jo justert helt feil også btw... :P Ser det i speilet når du ligger bak. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Er bare å spraye blinkersen og parken også. Da blir det fint. Ser alltid bedre ut med svart inni lyktene. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Jeg likte egentlig bilen din bedre med hvitt. Hadde kanskje blitt penere om det var litt mørkere blink/park. Den lykten du har sortet er jo justert helt feil også btw... :P Ser det i speilet når du ligger bak. Jeg vet, jeg vet.. Hehe. Men nå må den jo byttes. Har bestemt meg for hvitt. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersTM Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Og atm, så er jeg usikker på om jeg vil ha "hvite" eller "sorte" lykter. Uansett, så har jeg bare fått lakket èn lykt: men den ser jo svart ut?:P eller mørkere.. hvor mye koster det? eller gjør man det selv med en spray boks?:P mye jobb?:D sorry for at jeg går offtopic:S men syns du skal gå for sorte lykter:D Gjør som meg!:) Kjøp nye reflektorklips på volvo, demonter lykta, vask den hvite "kassa" og spray hele greia svart inni med svart bilxtra-lakk elns;) Nye klips fordi du garantert kommer til å måtte ødelegge de som er der (3 på hver lykt). Siter Volvo 240 GL 1989 - http://www.bilforumet.no/200-serien/170378-anderstm-volvo-240-1989-a-2.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg