StiligeCecilie Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 oisann ?? Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 du kan jo skifte pærene i tåkelysa bak da, fra 21 til 5 watt så får du 3 lys bak:P er drit tøft.. Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Gratulerer med nytt !gratis! sete MED sidestøtte ;) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Jeg kunne tenkt meg en liten vinge på den også, a'la Colli: Hvor får jeg tak i sånt til en rimelig penge? Høggern? Så må den jo sikkert lakkes også. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 du kan jo skifte pærene i tåkelysa bak da, fra 21 til 5 watt så får du 3 lys bak:P er drit tøft.. Ja, jeg vet, men som du ser så lyser alle de tre lysene bak fra før. Jeg tror de har loddet over en ledning. Noe som jeg selvfølgelig skal fikse når jeg har skaffet nye lys bak m/hvit blink. Det mangler uansett et glass i det ene baklyset mitt, sp da kjøper jeg med hvite blink. Men er vel bedre å ha bryteren på hele tiden så man kan slå det av i tilfelle Onkel Blå blir suspekt. Gratulerer med nytt !gratis! sete MED sidestøtte Jo, tusen takk du! Det var kjempesnilt av deg =) Nå håper jeg flere har lyst til å sitte på med meg nå som jeg har litt mer behagelig passasjersete... :P Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Jeg klaget ikke fra Lærdal til Bergen. :) Rånebaben Colli... :P Jeg tror jeg skal binde fast vingen min..... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Jeg klaget ikke fra Lærdal til Bergen. :) Rånebaben Colli... :P Jeg tror jeg skal binde fast vingen min..... Jepp, du var fjortisrånebaben min. xD Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 bilen ble bra den Cec. Forøvrig så er trenger du ikke bekymre deg for å ha 3 lys på rad på baklyktene, onkel sier ikke noe på det alikevel... Colli, kan ikke du vaske bilen min også, du som har blitt en slik polishhore??? Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 jeg kunne ikke se at det var 3 lys bak:S Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 jeg kunne ikke se at det var 3 lys bak:S Hvis det er min du snakker om, så var det ikke det på bildet. Da hadde jeg 3 lys til sammen... Her er noen bilder fra hentingen av bilen + en hvit jævel som snek seg med på noen av bildene... Vi beordret klisjèbilder fra Lærdalstunnelen, selv om SC ikke ville. Hun fikk velge farge da. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Angående vinge, så kan jeg opplyse at 940 vinge passer aldeles utmerket *smakksmakk* rett på 240 med 86- bakluke. 850 passer også, men er ikke så fin på synes jeg. Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 850 R vingen er helt nydelig på 240:P men noe værre å få tak i da:P men stor vinge er helt sinnsyk stygt på biler generelt:P hehe men sånn liten er nydelig:driving Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Angående vinge, så kan jeg opplyse at 940 vinge passer aldeles utmerket *smakksmakk* rett på 240 med 86- bakluke. 850 passer også, men er ikke så fin på synes jeg. Har du noen bilder? =) 850 R vingen er helt nydelig på 240:P men noe værre å få tak i da:Pmen stor vinge er helt sinnsyk stygt på biler generelt:P hehe men sånn liten er nydelig Her på Colli sine bilder så kan du se at jeg har tre lys... :P Hehehe.. Men ja, jeg er helt enig i at sånne megaschwære vinger er helt latterlig altså.. :P Men jeg synes vingen til Colli er fin. Kunne tenkt meg en slik. Bare lurer på om de er vanskelig å få tak i og om de er dyre. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 850R vinge, selger de på BCB. Se http://www.bcb.no - Finner mye gøy der. Vingen som Colli har, skaffer AST i blomsterdalen tror jeg, Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1717529#bilder Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg