Gå til innhold

Min første Volvo: 240 powwah!

Ranger emnet


StiligeCecilie

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg har hørt og vet så er det lov. Har en kunde på jobben som har godt tona/sota sideruter forran som ble stoppa i fartskontroll her for ei litta stund sia. Å dem sa ingen verdens ting til han om dem rutene.. Å dem er såpass at enn nesten ikke ser inn i bilen vist det er lyst ute å mørkt inne i bilen.

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har lov til å sote rute forran å jo;) Men minimum 25% lys gjennomtrenging.. Ellers så blir satan å purken sinna..

 

Ingenting foran b-stolpen kan "sotes" eller tones i ettertid. Det må isåfall være levert med bilen orginalt. Lovbrudd å "sote" foran b-stolpen.

 

Les lovverket.

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyh, den bilen ble vasket vha midler sponset av meg! Mens jeg var på jobb også!:O Ble pent med emblem.

 

Ja, og tusen takk! =)

 

 

Synes den var ganske fet med orange blinklys og de 15" felga sånn den er på bildet jeg

Vurdert bredda platefelger og bare bittelitt mer senk? Og latt den beholde originalstuket på resten?

Pen bil og fin farge.

 

Felgene er ganske kule ja, men tror jeg kommer til å bytte til hvite blink.

Bredda vinterfelger? Tjah, får se det an. Må jo ha nye vinterhjul uansett. Sommerfelger har jeg iallefall.

Tviler på jeg kommer til å senke den noe mer i grunn.

 

 

jøss, brukt photoshop for å få bakgrunnen ute av fokus? så meget fett ut..hvordan gjør man det?

 

Jeg bare kopierte selve bilen, la den inn på et nytt lag også la jeg Gaussian Blur på hele bakgrunnslaget. =)

1 1989 Volvo 240 GL

X 1995 Hyundai Accent

StiligeCecilie @ DeviantArt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvite blink er mye finere:P men hvrofor skal man kjøre på bredd vinter felger?:P jo større dekk/breierejo mer ræva er det å kjøre med på(snø) å da kan hun heller bruker pengene på noe annet(finner alltid noe å bruker penger på) men en ting er sikker:P du har en jævlig fin å bra bil:P men er jo +++ med mye senking da:P hehe:driving

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvite blink er mye finere:P men hvrofor skal man kjøre på bredd vinter felger?:P jo større dekk/breierejo mer ræva er det å kjøre med på(snø) å da kan hun heller bruker pengene på noe annet(finner alltid noe å bruker penger på) men en ting er sikker:P du har en jævlig fin å bra bil:P men er jo +++ med mye senking da:P hehe:driving

 

F.eks spare penger til FK/FT? :P Dessuten har jeg jo et eksosanlegg som brommer, skrangler og klonker. Hehehe.

Jeg gidder ikke senke den mer iallefall, det er ille nok å kjøre over fartshumper som det er. :P

1 1989 Volvo 240 GL

X 1995 Hyundai Accent

StiligeCecilie @ DeviantArt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår