toyofan Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 hva med litt bilder av deg, så vi vet hva vi har med å gjøre her?haha!litt sex trakkasering på forumet.. flott start, få bort harrystempelet. lykke til:) Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 grisestilig låt! :D noen som har den ligganes i mp3 format? Jeg har en hel cd med det der. :P Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 grisestilig låt! :D noen som har den ligganes i mp3 format? jeg har den som mp3:P send med pm så fikser vi det!:P Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Her er en liten kortidsplan over hva som skal gjøres med bilen: # Skaffe emblem. Liten tur ut til Volvo høggern. # Hvite blinklys bak, foran og på sidene. # Eksosanlegg. Fikse hull og evt. sjekke om det er i ordnen. Det henger igrunn ganske løst. # Fjerne harrysoting, kanskje sote på nytt med lysere soting eller ingen soting. Har ikke helt bestemt meg. # Skru i mine Pioneer høyttalere i hattehyllen, få inn billig-cdspilleren min (den tar jo for svarte både MP3, USB og SD!), og en vakker dag bygge kasse rundt subwooferen jeg fikk av Olav (tusen takk, Pus). Jeg har jo så klart planer om å skaffe turbomotor, men saken er at jeg har ikke råd til sånt nå, hehe. Så regner med at det tar en god stund for det skjer. Vinterhjul må jeg også skaffe, men foreløpig kjører jeg på pappan til Olav sine, så jeg klarer meg i år iallefall. EDIT: Trenger forresten også et nytt passasjersete, det stikker metallstenger ut av det jeg har nå... Så blir vel å skaffe et billig fra en delebil også trekke om trekket. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Østfold bil hvis du ser på regnr. kjøpt i sogn eller var spørsmålet egentlig ment å være... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Her er en liten kortidsplan over hva som skal gjøres med bilen: # Skaffe emblem. Liten tur ut til Volvo høggern. # Hvite blinklys bak, foran og på sidene. # Eksosanlegg. Fikse hull og evt. sjekke om det er i ordnen. Det henger igrunn ganske løst. # Fjerne harrysoting, kanskje sote på nytt med lysere soting eller ingen soting. Har ikke helt bestemt meg. # Skru i mine Pioneer høyttalere i hattehyllen, få inn billig-cdspilleren min (den tar jo for svarte både MP3, USB og SD!), og en vakker dag bygge kasse rundt subwooferen jeg fikk av Olav (tusen takk, Pus). Jeg har jo så klart planer om å skaffe turbomotor, men saken er at jeg har ikke råd til sånt nå, hehe. Så regner med at det tar en god stund for det skjer. Vinterhjul må jeg også skaffe, men foreløpig kjører jeg på pappan til Olav sine, så jeg klarer meg i år iallefall. EDIT: Trenger forresten også et nytt passasjersete, det stikker metallstenger ut av det jeg har nå... Så blir vel å skaffe et billig fra en delebil også trekke om trekket. Hei. Har passasjersete fra 1985 mod i grått stoff liggens på sotra. Gies bort hvis det hentes :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Hei. Har passasjersete fra 1985 mod i grått stoff liggens på sotra. Gies bort hvis det hentes :) Vi kan hente det samtidig som vi henter downpipe'n til Colli. =) kjøpt i sogn eller var spørsmålet egentlig ment å være... Ja, hentet den i Lærdal. Fyren bodde ikke langt fra Sogndal. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Hvorfor fjerne soting.? Gratulerer med ny bil ;) Og ikke hvem som helst bil heller.! hehe Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Vi kan hente det samtidig som vi henter downpipe'n til Colli. =) Ja, hentet den i Lærdal. Fyren bodde ikke langt fra Sogndal. Oki. Skal skaffe et bilde til deg først, slik at jeg ikke skrur det ut forgjeves av bilen.. :) Noe mer dere trenger? Har en hel delebil stort sett.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Hvorfor fjerne soting.? Gratulerer med ny bil Og ikke hvem som helst bil heller.! hehe Jeg synes sotingen er for mørk, i tillegg til at det ikke er soting i bakruten, så det ser litt rart ut. Oki. Skal skaffe et bilde til deg først, slik at jeg ikke skrur det ut forgjeves av bilen.. Noe mer dere trenger? Har en hel delebil stort sett.. Hmmm.. Jeg vet ikke hva mer jeg trenger atm. Hehe. =) Jeg har en dør som ikke henger helt med på sentrallåsen, men det har du vel ikke i 85-modellen din. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 soting er fint på 240:P Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 soting er fint på 240:P Jah, men er ikke noe kult når det ikke er lov å sote siderutene fremme... Bare halvparten av bilen som er sotet jo! Men jeg tror jeg vil ha litt lysere soting.. Må se det an. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 men er det ikke lov vis du kjøper sota rute.. men spezz soting? koster litt da:P men er ikke sikker på om det er lov!:P men du sa du skulle ha delbil.. ta rutene fra den så du har 2 sett.. vis du har ganske lyse ruter? vil purken si noe? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Har lov til å sote rute forran å jo;) Men minimum 25% lys gjennomtrenging.. Ellers så blir satan å purken sinna.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Har lov til å sote rute forran å jo;) Men minimum 25% lys gjennomtrenging.. Ellers så blir satan å purken sinna.. Trodde bare det var original toning som var tillatt fremme, jeg. Men skal sjekke opp i det der. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg