StiligeCecilie Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Finfin bil...Morro at jenter kjøper seg volvo, prøver å prakke på dama en amazon eller noe sånt for tia selv... hehe. Fortsatte sangen med "En riktig arton taggare" også el??hehe Aner ikke, jeg lo så høyt at jeg ikke fikk med meg resten av teksten... Olav har faktisk ikke prøvd å påvirke meg, han bare tyter om Volvo hele tiden, også ble jeg bare bitt av basillen... ^^ Så er han jo så flink å lære meg tekniske ting om bilen, så det blir artig å se hvordan dette går. Jeg har veldig lyst til å jobbe mye på egenhånd på bilen, men det er jo ikke alt jeg får til, hehe. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Finfin bil...Morro at jenter kjøper seg volvo, prøver å prakke på dama en amazon eller noe sånt for tia selv... hehe. Fortsatte sangen med "En riktig arton taggare" også el??hehe Jeg kan bekrefte at sangen er som du antyder mr. r-sport. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Jeg kan bekrefte at sangen er som du antyder mr. r-sport. :) Ja, Colli tilbød meg 1000kr for den cd'en. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team smurfen Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Gratulerer med fin bil! :) Siter http://www.losna-isbane.tk ------------- http://www.team-smurfen.tk Member of Vagina Wally skrensarlaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Gratulerer med fin bil! :) Takker og bukker =) Eller *neier som vi jenter gjør.. :P Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 flott stykke bil, Cecilie. Blir vel bra når den er av-harryfisert... Sognebil med andre ord?? Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Lykke til! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riksen Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 grattis med godbil cecilie, ser bra ut denne.. blir nok bra med litt av-harryfisering;) hold oss up to date:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Gratulerer med ny bil ;) Ser veldig fin ut ;) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Ja, Colli tilbød meg 1000kr for den cd'en. Hehe... Ja hørte mye på den i sommer da jeg råna gaffeltruck på nexans... Krute bra den... Bra at du har med deg en formann i garasjen og har litt interesse for bil. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Gratulerer med storførr, og jeg sier som så mange andre: Fint å se jenter som kjører 240. Lykke til med turbokonverteringen og avharrifiseringen! Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 denna du mener elleR? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 flott stykke bil, Cecilie. Blir vel bra når den er av-harryfisert... Sognebil med andre ord?? Østfold bil hvis du ser på regnr. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 denna du mener elleR? JA!!! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 grisestilig låt! :D noen som har den ligganes i mp3 format? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg