VolvoR-Sport Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Som topic sier, er det mulig å montere Amazon nav på 240? :) Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 ingen som vet om dette passer? Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 kan jeg ikke tenke meg.. Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Mye mulig at du kan få navet på, men boltsirkelen er jo forskjellig, så bremser vil jo bli et problem... Får jeg spørre hvorfor du vil gjøre dette??? Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 det er sant, grunnen til at jeg tenkte på dette, er at man får flere felger etter det jeg har sett, til bolt sirkel 5*114.3. det er grunnen.. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 american racing felger for eksempel :) boltsirkelen på amazon er mye mer kurrant da den er lik mange eldre amcars som ford. Da har man bredt utvalg av stilige felger :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 i stikkakslene bak kan du borre ut ny boltsirkel, men foran vet jeg ikke om det passer, men regner med det, så lenge man får tak i lager som passer skal man vel klare å få til noe, mulig man kan borre opp ny sirkel foran oxo, men det må isåfall gjøres av noen med riktig verktøy og erfaring Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 I såfall må det vel være lettere og bruke spacere? Du får bolt-on spacere med alskens boltsirkler! Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 5x114,3 er egentlig amerikanske 5x4,5 tommer. Men er det ikke lettere å bestille ferdige felger med 240 boltsirkel fra f.eks her. De leverer jo bl.a. American Racing kopier. Sluttsummen blir vel ikke noe dyrere med tanke på alt som må byttes og maskineres. Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg