caferacer Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Får ikke start på bilen den tenner bare innimellom på en å annen sylinder,jeg har satt på el tenning fra 86mod med hallgiver i fordeler.Har prøvd å byttet alt men den vil fortatt ikke!Når jeg kobler opp stroboskoplampa på coilledningen så blinker det som fan men ikke på pluggledningene.hva kan være feil???? Bilen gikk som ei klokke helt til jeg parkerte den hjemme så skjedde dette over natta. Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 testet å ohm plugg ledingene? tennings modul Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caferacer Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 testet å ohm plugg ledingene? tennings modul Har prøvd en annen tenningsmodul,med likt resultat det eneste jeg ikke har byttet er vel pluggledningene,hvor mye motstand skal det være i en pluggledning da?Det som er så rart er jo at da må flere kabler ha gått samtidig Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Hvis det blinker i coilledningen og ikke i tennpluggledningene må det vel være rotoren eller fordelerlokket som er problemet skulle jeg tro.. Sjekka fukt i fordelerlokket? Evt om kullstiften i midten av fordelerlokket rører seg som den skal? Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caferacer Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Hvis det blinker i coilledningen og ikke i tennpluggledningene må det vel være rotoren eller fordelerlokket som er problemet skulle jeg tro.. Sjekka fukt i fordelerlokket? Evt om kullstiften i midten av fordelerlokket rører seg som den skal? Ja det var det jeg trodde å,men nå har jeg byttet rotor og lokk uten hell,til et annet brukt altså.Kan jo ha så uflaks at jeg har to defekte lokk da det hadde vært typisk flaksen min!! Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg