Gå til innhold

skiftet bakdempere på audi v8

Ranger emnet


michaelaudi

Anbefalte innlegg

jeg har skiftet bakdempere på audien min til gule koni dempere, men når jeg begynnte å kjøre den litt så lekker det masse olje(ikke fra de nye demperne) men på en måte fra et system som var på de gammle, som bare pumper det ut..noen som veit om en måte å få stoppa detta på????????????????????????????

1995 Audi RS2 2.2TQ

 

1995 Audi S6 2.2tq-kondemnert =/

 

1993 Audi V8 4,2l-solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har skiftet bakdempere på audien min til gule koni dempere, men når jeg begynnte å kjøre den litt så lekker det masse olje(ikke fra de nye demperne) men på en måte fra et system som var på de gammle, som bare pumper det ut..noen som veit om en måte å få stoppa detta på????????????????????????????

 

Du hadde vel nivåregulering da. Da er det jo VELDIG lurt å bare ta av demper'ne uten å gjøre noe mer.. :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mener du med det???? =S

 

Nivåregulering er automatisk justering av høyden på bilen bak ved last osv.. Det går på oljetrykk.. Så hvis du bare kobler av slangene og setter på vanlige dempere.. Så er jo det en selvfølge at olja spruter ut.. Det sitter kobla på servopumpa så der vil det sprute olje til det er tomt! Så du må blende de slangene.. En ting er jo å undersøke LITT før man skrur sånt og ikke har peiling på hva slags bil man har :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nivåregulering er automatisk justering av høyden på bilen bak ved last osv.. Det går på oljetrykk.. Så hvis du bare kobler av slangene og setter på vanlige dempere.. Så er jo det en selvfølge at olja spruter ut.. Det sitter kobla på servopumpa så der vil det sprute olje til det er tomt! Så du må blende de slangene.. En ting er jo å undersøke LITT før man skrur sånt og ikke har peiling på hva slags bil man har :)

 

okey..takk, skal prøve og overhalle de gamle demperne... hakke kjørt no med bilen, bare starta den opp..så går nok bra=)

ps. er det mange som har sånn høyde justering egentlig???

1995 Audi RS2 2.2TQ

 

1995 Audi S6 2.2tq-kondemnert =/

 

1993 Audi V8 4,2l-solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey..takk, skal prøve og overhalle de gamle demperne... hakke kjørt no med bilen, bare starta den opp..så går nok bra=)

ps. er det mange som har sånn høyde justering egentlig???

 

Mange av toppmodellene hadde det.. Du får kjøpt nye dempere. Men de er dyre... Plugg hullene til røra..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår